امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین:

جرائم ارتکابی در اغتشاشات نیازمند برخورد قاطع مراجع قضایی است

ورامین- ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت ورامین گفت: جرائم ارتکابی در اغتشاشات نیازمند برخورد قاطع مراجع قضایی است.
کد خبر: 4633
زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به وقایع اخیر در کشور به ویژه شهادت شهدای مظلوم شاهچراغ گفت: انسان از توصیف این مظلومیت‌ها و وقاحت ها ناتوان است، جنایاتی در این مدت اتفاق افتاد، که بی نظیر بود و اوج شقاوت و رذالت مزدوران آمریکا را به نمایش گذاشت، شهادت طلبه‌ای مظلوم در اکباتان تهران، در اوج مظلومیت بود.

 

وی گفت: آن قدر این طلبه را زدند، که انگشتر در دست او شکسته است، او را برهنه کردند، سنگ و چاقو و مشت و لگد به او زدند و به او گفتند، به رهبری اهانت کند، درود بر این شهید سرافراز که مانند میثم تمار جان داد، اما به رهبرش اهانت نکرد.

 

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: یک بسیجی شهید را در البرز برهنه روی زمین کشیدند و با ضربات مختلف به شهادت رساندند، در واقعه دردناک حرم شاهچراغ هم همه دیدید، چه جنایاتی مرتکب شدند، همه باید تلاش کنیم، تا این وحشی گری‌ها در فضای تبلیغ و رسانه تبیین شود، آن‌ها دروغ خود را به فکر و ذهن مردم جامعه تزریق می‌کنند، کشته سازی دروغ می‌کنند، اما ما در انتقال این همه ظلم و جنایت حق مطلب را ادا نمی‌کنیم.

 

هیچ ملتی و هیچ نظامی این وحشی گیری ها را تحمل نمی‌کند

 

وی با طرح این سوال‌ها که آیا این جرایم مشهود مجازات ندارد و آیا این جنایات بی سابقه جرم نیست؟ گفت: از برخوردهای ضعیف گله مند هستیم، هیچ ملتی و هیچ نظامی این وحشی گیری ها را تحمل نمی‌کند.

 

محمودی اضافه کرد: ما از مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و به خصوص قضائی می‌خواهیم، با سرعت و قاطعیت عوامل این جنایات را به سزای اعمال ننگین خود برسانند، عوامل بیرونی این جنایت مانند رسانه‌های مزدور انگلیسی و سعودی نقش تعیین کننده در دروغ پردازی‌ها و دامن زدن به این جنایات دارند، باید دولت و نظام اسلامی با قدرت با این مزدوران استکبار برخورد کنند، می‌دانیم، که می‌توانیم دماغ عمروعاص های رسانه‌ای سعودی را خُرد کنیم.

 

وی گفت: از نیروهای مسلح می‌خواهیم، مزدوران سعودی را سر جایشان بنشانند و انتقام این خون‌های مظلوم خصوصاً شهدای شاهچراغ و که قربانی داعشی های دست پرورده دولت پلید سعودی است، را بگیرند.

 

خطیب جمعه ورامین اضافه کرد: عده‌ای در روزنامه‌ها و رسانه‌های کشور هرچه می‌خواهند، می‌نویسند و هرچه می‌خواهند، می‌گویند و بعد هم می‌گویند، آزادی نیست، جوانان عزیز فریب این دروغگوهای معاویه صفت را نخورید.

 

غربی‌ها سخت‌ترین برخورد را با مخالفان خود دارند

 

خطیب جمعه ورامین افزود: هرچه می‌خواهند می‌گویند، هرچه می‌خواهند می‌نویسند، بعد می‌گویند، آزادی نیست، ببینید در غرب که کعبه آمال و آرزوی شما است، با مخالفین خود چه رفتاری می‌کنند، «کلت کلر» دارای پنج مدال المپیک برای آمریکا است، اما وقتی در شلوغی‌های کنگره حضور پیدا می‌کند، از تیم ملی اخراج شده و مدال‌هایش پس گرفته می‌شود و به ۴۰ سال زندان محکوم می‌شود، «جینا کارانو» بازیگر جنگ ستارگان سومین بوکسور زن دنیا به خاطر یک توئیت انتقادی برای همیشه محروم می‌شود.

 

وی ضمن انتقاد به دیکتاتوری رسانه‌ای در غرب گفت: آن وقت همین دیکتاتورها در کشور ما به اسم آزادی هر جنایتی را مرتکب می‌شوند و باز هم می‌گویند، آزادی نیست، جای تأسف است، که مسئولان با این افراد متخلف در حوزه‌های ورزشی و هنری برخورد عبرت آموز نمی‌کنند، عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی در برخورد با این هتاکان فریب خورده و یا مزدور قابل توجیه نیست.

 

محمودی با بیان اینکه دشمن از حجاب و چادر زنان عفیف ما آسیب دیده است، گفت: می‌خواهند به هر شکل شده حرمت‌ها را بشکنند، که البته در طول تاریخ اسلام موفق به این کار نشدند، اکنون نیز موفق نخواهند شد، بر اساس حکم شرعی و قانون پوشش لازم است و باید با هرگونه بی حجابی مبارزه شود.

 

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه بی حجابی کارمندان در ادارات قابل قبول نیست، افزود: مسئولان موظف هستند، به این مهم توجه کنند و اگر مردم عزیز نیز مواردی را مشاهده کردند، به مسئول اداره اطلاع دهند.

 

وی از مسئولان خواست، در برخورد با مظاهر بی حجابی در سطح شهر به وظیفه قانونی خود عمل کنند و گفت: از مردم عزیز ورامین به ویژه بانوان غیرتمند می‌خواهم، از وظیفه امر به معروف و نهی از منکر غفلت نکنند، این افراد را شناسایی کنند، به خانواده‌های آن‌ها تذکر دهند، اگر دانش آموز هستند، به مدارس گزارش دهند و بی تفاوت نشوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *