امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخریب محل پاتوق معتادان پر خطر و فروشندگان مواد مخدر در شیروان

خراسان شمالی – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: با پیگیری پلیس و همکاری دستگاه قضاء، محل پاتوق معتادان پرخطر و مواد فروشان در محله معصوم زاده شیروان که باعث ناراحتی مردم منطقه شده بود، تخریب شد.
کد خبر: 4684
زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات متعدد مبنی بر اینکه تعداد زیادی از افراد معتاد و مواد فروش در منطقه ای واقع در معصوم زاده شهر شیروان سبب نارضایتی مردم شده اند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی محل مورد نظر را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: با پیگیری های مستمر توسط پلیس و همکاری دستگاه قضاء، دستور تخریب این مکان صادر شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه محل مورد نظر با توجه به پیگیری های مستمری که در این رابطه صورت گرفته بود تخریب شد، تصریح کرد: این اقدام موجب شد تا اهالی منطقه از تلاش پلیس و دستگاه قضاء با کمال میل تقدیر و تشکر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه همواره اقدامات لازم برای برخورد با سوداگران مرگ و افرادی که با فروش و توزیع مواد مخدر سلامت و امنیت جامعه را مختل می کنند، با نهایت جدیت در سرلوحه کار قرار دارد، از شهروندان هم خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و خصوصا اینگونه موضوعات بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *