امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری مطرح کرد؛

جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان

زاهدان- ابتکارآنلاین: نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: 4951
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها پیرامون سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حامل سلام و محبت رهبر عزیز و عالی‌قدرمان برای مردمان عزیز، غیور، باوفا، باصفا و انقلابی استان سیستان و بلوچستان بودیم.

 

وی با بیان اینکه رهبری نسبت به سیستان و بلوچستان علاقه ویژه‌ای داشته و شناخت قدیمی از این استان دارند، بیان کرد: سیستان و بلوچستان، استانی با رنگین‌کمان قومیتی مذهبی است و تنوع فوق‌العاده زیبایی دارد ولی درعین‌حال همه این تنوع در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود که حقیقتاً تماشایی است.

 

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه‌های سفر بیان کرد: ما این توفیق را پیدا کردیم در این سفر با علمای اهل سنت جلسه مستقلی داشته باشیم و مطالب عزیزان را شنیدیم، یکی از اصلی‌ترین دلایل این سفر شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولان و بزرگان استان و نخبگان و جوانان بود.

 

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه جلسه علمای استان هم برگزار شد و در جمع قابل‌توجهی از نخبگان، عزیزانمان از دانشگاه و فعالان اجتماعی و فرهنگی حاضر شدیم و دیدگاه‌ها را شنیدیم، افزود: با خانواده شهدای امنیت جلسه داشتیم، جلسه فوق‌العاده باصفایی بود و دیدگاه‌های این عزیزان سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود.

 

وی با بیان اینکه جلسه با خانواده شهدا امشب ادامه خواهد داشت، یادآور شد: جلسه فوق‌العاده‌ای امروز برگزار شد که برای خود من جذاب بود، علما، سران و بزرگان طوایف گوناگون از شهرستان‌ها و سراسر استان، نخبگان مرکز استان و جمعی از مسئولان حاضر بودند و به‌تفصیل نقطه نظرات را ارائه کردند و ما هم موفق به گفت‌وگو شدیم.

 

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سفر و نشستهای آن همچنان ادامه دارد و دیدارهای دیگری هم داریم، یادآور شد: احتمالاً به بعضی از شهرستان‌های استان هم سفر خواهیم کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *