امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران موجب طراحی فتنه ها می شود

رشت – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.
کد خبر: 4999
زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ بعد از ظهر -
74 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه قرآن ودیعه الهی است که باید به عنوان میراث نبی اکرم (ص) به خوبی نگهداری شود، گفت: قرآن و اهل بیت پس از پیامبر دچار مهجوریت شدند زیرا هدف هر دو نظام سازی و تربیت جامعه‌ای بود که مدیران آنها اهل تذهیب، طهارت و دانا باشند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه امام خمینی با انقلاب اسلامی خط بطلانی بر نظریه جدایی دین از سیاست کشید، بیان کرد: انقلاب اسلامی مهجوریت را از قرآن و اهل بیت زدود.

 

وی با تاکید بر اینکه قرآن باید با نگاه نظام سازی و تربیت جامعه باشد در غیر این صورت خط مرکبی بیش نیست، افزود: اگر به مفاهیم واقعی قرآن عمل می‌شد به امیرالمؤمنین علی (ع) ظلم نمی‌شد.

 

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امروز به برکت تعالیم قرآن و بازگشت ملت ایران به مفاهیم قرآنی، بزرگترین انقلاب دوران معاصر و نظام جمهوری اسلامی به عنوان تجربه جدید تجسم یافت و عینیت پیدا کرده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه نزاع نظام جمهوری اسلامی با استکبار بر سر این است که ما می‌خواهیم مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت را در این قطعه از جهان پیاده کنیم، افزود: قرآن به ما می‌گوید که هرگز با دشمنان سازش نکنیم اگر چه آنها به سازش تمایل داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: قرآن می‌گوید نظام و حکومتی که برخاسته از مفاهیم قرآن نباشد مشروع نیست.

 

وی با بیان اینکه قرآن هیمنه جهان غرب را به چالش می‌کشد، عنوان کرد: با بازگشت به تعالیم قرآن، از حیث گفتمانی بر جهان غربی که نسخه نجات بخش دنیا را لیبرالیزم می‌دانست، پیروز شدیم.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و بیان کرد: اگر حادثه مرگ این دختر پیش نمی‌آمد مسئله دیگری را پیش می‌کشیدند چرا که قصد داشتند نظام را دچار چالش کنند.

 

وی افزود: بنا بود این فتنه در مهرماه ایجاد شود، از بستر مرگ مهسا امینی و با استفاده از اینترنشنال، چالش قومی و مذهبی دهه هشتادی و گرانی و معیشت را در کشور ایجاد کردند و آشوب‌ها را به خیابان کشاندند تا انقلاب اسلامی را دچار چالش کنند.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه بیانات رهبری مبنی بر حضور ملت در صحنه باعث شد ۷۰ درصد از جمعیت فریب خورده، خیابان‌ها را ترک کنند، گفت: قدردان آحاد کارکنان خدوم و مجاهد انتظامی هستم و بر این دستان پر توان و دل‌های محکم بوسه می زنم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *