امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار فیروزکوه.

بهینه سازی مصرف انرژی در کارخانه‌های شهرستان

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: کارخانه‌های سیمان و آهک فیروزکوه با رویکرد دانش بنیان علاوه بر افزایش کیفیت تولید در بهینه سازی مصرف انرژی هم موفق بودند.
کد خبر: 5017
زمان انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  فرماندار فیروزکوه گفت: این شهرستان با دارا بودن منابع غنی معدنی و ظرفیت‌های مناسبی را در حوزه‌ی تولیدات معدنی دارد که تولیدات سیمان و اهک جزء تولیدات مهم شهرستان محسوب می‌شود.

محمد حیدری منش افزود: با توجه به رویکرد حمایت دولت مردمی از تولید و شعار سال که تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است ما با حضور در شرکت‌های تولید کننده‌ی سیمان و اهک شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات این شرکت‌ها پرداختیم.

وی گفت: تلاش داریم تا در راستای رفع موانع تولید و زمینه سازی برای بهبود شرایط صنایع، افزایش کار آفرینی و اشتغال در سطح شهرستان اقدامات موثری داشته باشیم..

فرماندار فیروزکوه افزود: این شرکت‌ها با رویکرد دانش بنیان که هم جهت با شعار سال هم هست در حوزه پیشرفته نمودن تکنولوژی تولید و بهبود فرآیند‌های صنعتی، هم گام مناسبی در زمینه کاهش انرژی برداشتند و هم تولیدات خودشان را به لحاظ کیفیت ارتقاء داده اند.

در ادامه تور صنعتی فرماندار فیروزکوه به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری، با حضور در کارخانجات سیمان فراز و آهک به بررسی مسائل و مشکلات این واحد‌های تولیدی پرداخت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *