امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران گشایش یافت

ری – ابتکارآنلاین: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران طی آیینی در محل آستان شیخ صدوق در شهر ری گشایش یافت.
کد خبر: 5046
زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – دبیر این رویداد ملی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح  این برنامه گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بصورت کشوری برگزار می شود و در استان تهران  شرکت کنندگان در گروههای مختلف شامل خواهران و برادران  به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

مصطفی علی اکبری افزود:  در بخش پویا نمایی، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، ایران مقتدر و ایران قوی و نگاهی به حوادث فعلی در کشور( اغتشاشات) دستمایه  رقابت شرکت کنندگان است و  علاوه بر این  قرآن  و عترت،  اقتدار ایرانی، سبک زندگی، بازی های آموزشی، گردشگری،  خدمات شهری، سلامت و ورزش از موضوعاتی است که در بخش بازی های ویژه تلفن همراه  ،افراد و گروههای حاضر در این رقابت ها باید به تولید محتوا بپردازند.

 

وی تصریح کرد: در لبیک به ندای رهبری برای حضور و مشارکت در جهاد تبیین از سراسر کشور افراد از گروه های سنی  و قشرهای مختلف با هدف تولید محتوا برای  معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ترسیم چهره واقعی معاندین و دشمنان عزت ایران و ایرانی  بصورت خودجوش در فضای مجازی به فعالیت اشتغال دارند و یکی از اهداف برگزاری چنین رقابت هایی ساماندهی به فعالیت در عرصه تولید محتوا اقناعگر است.

 

به گفته دبیر این رویداد ملی امروز دنیای مجازی زندگی ما را با خود همراه کرده و بدون زیستن در فضای مجازی  امکان دستیابی به اهداف  در ابعاد مختلف فراهم نخواهد بود.

 

در این رقابت ها افراد و گروههایی از ری، اسلامشهر، ورامین، پیشوا، رباط کریم، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، قرچک، شهریار، بهارستان، ملارد، پردیس و شهر قدس  به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند و در پایان  گروههای برتر در سطح استانی و ملی شناخته و جوایزی به آنها تعلق می گیرد.

 

علی اکبری از همکاری مدیریت و دست اندرکاران آستان شیخ صدوق در میزبانی این رویداد ملی قدردانی کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *