امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین:

مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند

ورامین- ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت ورامین بر لزوم برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر تاکید کرد.
کد خبر: 5074
زمان انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی ضمن تاکید بر برخورد قاطع، سریع و عبرت آموز دستگاه قضائی با عوامل اصلی فتنه گفت: روشنگری توسط آحاد مردم در مورد فتنه اخیر بسیار ضروری است.

 

وی گفت: کار و جنایتی که فتنه گران انجام می‌دهند بر ضد دین و اساس انقلاب است، باید با رفتارهای داعش‌گونه اراذل و اوباش تبر به دست در تجمعات برخورد شود.

 

امام جمعه موقت ورامین افزود: برخورد قاطع خواسته اکثریت مردم برخورد جدی و قاطع با اغتشاشگران و حامیان پشت‌پرده آنها خصوصاً سلبریتی‌ها و خواص است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم عزیز از برخی عملکردها انتقاد دارند، تاکید کرد: باید مسئولان نیز در این زمینه‌ها و کاستی‌ها و ضعف‌ها پاسخگو باشند، مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند، ولی مردم عزیز و صبور صف خود را از جنایتکاران جدا کردند.

 

قدوسی نژاد ضمن اعلام همدردی با مردم ایذه و سایر خانواده‌های شهدای مظلوم حوادث تروریستی گفت: حادثه خشونت‌بار تروریست‌های سنگدل در ایذه باعث غم و تأثر همه هم میهنان شد.

 

وی از مردم خواست، هرگونه حرکت مشکوک و فتنه جویانه را به مراجع مربوط گزارش کنند و گفت: مسئولان نیز به موقع مسائل را به مردم اطلاع رسانی کنند، تا زمینه هرگونه اقدام خرابکارانه و اغتشاش برچیده شود.

 

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم عزیز صرفه جویی در مصرف آب رعایت کرده و برای نزول باران دست به دعا بردارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *