امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحقق ۸۲ درصدی بودجه شهرداری اسلامشهر در ۶ ماه نخست امسال

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: شهردار اسلامشهر گفت: باتلاش و برنامه‌ریزی مجمهوعه مدیریت شهری ۸۲ درصد از بودجه امسال این شهر در ۶ ماهه نخست سال جاری محقق شده‌است.
کد خبر: 5124
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ بعد از ظهر -
85 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  محسن حمیدی در سی و چهارمین نشست رسمی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: اگر اتفاق خوبی در شهر افتاده قطعاً اعضای شورا موثر بوده اند و با حضور شورای یکدست و بی‌حاشیه مجموعه مدیریت شهری توانسته کارهای بزرگی به انجام برساند.

 

وی گفت: امروز که سازمان میادین و مشاغل شهری طی سال ۱۴۰۱ با افزایش درآمد در حدود ۴۰۰ درصدی می تواند هزینه سازمان دیگر را هم تامین کند نشان از وجود ید واحده در مجموعه مدیریت شهری است.

 

حمیدی با اشاره به طرح اصلاح هندسی میدان نماز تاکید کرد: این طرح دارای چهار تقاطع غیر همسطح است که مراحل طراحی آن در حال انجام و شرکت مشاور تا یک ماه آینده طرح تهیه شده را تحویل شهرداری می دهد که پس از تایید و اخذ مجوز از شورا مرحله برگزاری مناقصه تعیین و نحوه انجام کار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

شهردار اسلامشهر در خصوص طرح اصلاح هندسی میدان قائم(عج) نیز افزود: مطالعات طرح اصلاح هندسی میدان قائم انجام شده و درصورت همکاری بیشتر شهرستان بهارستان این طرح در صورت اجرا مانند اصلاح هندسی میدان نماز بسیار اثرگذار بوده و بار ترافیکی مسیر را کاهش می دهد.

 

وی با اشاره به لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص تصویب بیلان و عملکرد مالی شهرداری اسلامشهر و سازمانهای تابعه خاطرنشان کرد: بیلان و عملکرد تجمیعی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ شامل درآمدها و هزینه ها به تفکیک فصول اقتصادی، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای،  مالی شهرداری اسلامشهر، سازمان های تابعه و پرداخت هزینه در حدود اعتبارات بودجه مصوب تنظیم شده و ۸۲ درصد از بودجه ۶ ماهه نخست امسال تحقق یافته است.

 

اسلامشهر با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *