امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

دشمنان جنگ ترکیبی را با استفاده از فضای رسانه آغاز کرده‌اند

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به حوادث اخیر کشور با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: دشمنان جنگ ترکیبی را با استفاده از فضای رسانه آغاز کرده‌اند.
کد خبر: 5121
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ بعد از ظهر -
168 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر-  سردار محمد زهرایی ظهر شنبه در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران یک جنگ ترکیبی همه جانبه را بر علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند که با انجام عملیات روانی سعی دارند افکار عمومی را مورد هجوم قرار دهند.

 

وی با اشاره به دشمن شناسی، بصیرت، هوشیاری ملت ایران، افزود: دشمن در یک دهه گذشته در جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی با استفاده از تحریم‌ها راه به جایی نبرده و استکبار جهانی را مأیوس کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: بسیج یکی از اقدامات بسیار تأثیرگذار امام راحل (ره) بوده است و همواره تهدیدها را به فرصتی برای جهاد در راستای پیشرفت و شکوفایی کشور تبدیل کرده است.

 

زهرایی با اشاره به فعالیت بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور، گفت: ۱۵۰ هزار بسیجی جهادگر در قالب ۱۴ هزار تیم ۲ هزار منطقه محروم کشور را تا ۱۵ آذر ماه شناسایی خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به سراغ نسل‌های بعد از انقلاب آمده است اما این جوانان ثابت کرده‌اند پشتیبان نظام اسلامی هستند همانگونه که شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر ۶۰ کشور ایستادگی کردند و پیروز شدند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: دشمنان در ایام شیوع ویروس کرونا از فرصت فضای مجازی در دسترس جوانان و نوجوانان استفاده کردند تا نقشه‌های شوم خود را عملی کنند و آنان را از انقلاب و دستاوردهای آن ناامید کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *