امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار ورامین:

نگاه دولت سیزدهم خدمت صادقانه با رویکرد جهادی و انقلابی است

ورامین – ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ورامین بابیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر اهداف انقلاب گام برمی دارد، گفت: این دولت نگاه خدمت صادقانه و جهادی با رویکرد حل مشکلات مردم و معضلات جامعه داشته است، اگرچه در این مسیر مشکلات متعددی وجود دارد.
کد خبر: 5147
زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجید درویشی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به مشکلات پیشروی دولت برای اجرای برنامه ها اظهار داشت: اتفاقات ناگوار ، کم کاری های مسئولان و دیگر معضلات در ۱۰ سال گذشته بر روند اجرای طرح های دولت سیزدهم تاثیر گذار بود

وی خاطرنشان کرد: تسویه بدهی های دولت ، اجرای طرح رتبه بندی معلمان و دیگر اقدامات گوشه ای از عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته و مدت کوتاه استقرار این دولت بود.

این مسئول توجه به مطالبات مردمی و دیدار چهره به چهره با شهروندان را مهم دانست و افزود: پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی با محوریت مناطق کم برخوردار در دستور کار مجموعه فرمانداری ویژه ورامین قرار گرفت که در این مسیر بازدید های روستایی و شهری انجام شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در مجموعه شهرستان پیگیری شد، اجرای طرح های متعدد آبرسانی با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است که گامی بلند در مسیر آبرسانی شهری و روستایی شهرستان ورامین محسوب می شود

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات قابل توجهی که در شهرستان ورامین انجام شد در حوزه برق بود که ۲۰۰ کیلومتر خطوط برق به کابل خود نگهدار با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مجهز شدند که پیش بینی می شود تا خرداد ماه سال آینده شبکه توزیع برق شهرستان ورامین نوسازی شود.

درویشی اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری و مهم خواند و اظهار داشت: در محور آب باریک – ورامین که هر روزه شاهد تصادف های متعدد بودیم با اصلاح راه و روشن سازی این محور دیگر شاهد تصادف نیستیم.

وی یادآور شد: تکریم و احترام به ارباب رجوع و توجه به خواست های مردمی باید در اولویت برنامه های مسئولان و مدیران شهرستان باشد و نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

در پایان این مراسم از برخی از روسای ادارات که نهایت همکاری و تلاش را در بازدید های محلی و روستایی را داشتند قدردانی شد.

 

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *