امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون سازمان پدافند غیرعامل:

دشمن می‌خواهد به امنیت پایدار کشور خدشه وارد کند

بوشهر – ابتکارآنلاین: معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخشی و یاس آفرینی در جوانان، تحلیل‌های مغرضانه یکی از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است.
کد خبر: 5293
زمان انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه گفت: همه ما به جهاد تبیین تکلیف مهمی برعهده داریم که مهم‌ترین اصل، لازمه و لزوم آن شناخت دشمن است.

 

وی افزود: زوایای جهاد تبیین بر شناخت دشمن با دو روش بصیرت نافذ و شجاعت و صلابت با دو عنصر عملی و علمی است.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل کشور تصریح کرد: در این برهه، دشمنان علیه کشور ما جنگ ترکیبی در لایه‌های مهم به شکل آبشاری شروع کرده که تمرکز و قصد و جهت همه آن‌ها بر محوریت کاهش آستانه تحمل و تاب آوری و خسته کردن مردم از نظام است.

 

وی با بیان اینکه تحلیل‌های مغرضانه یکی از مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت است، گفت: در فوتبالی که مردم را شاد می‌کند، این‌ها نمی‌گذرند و حتی به رستوران و کافه‌ها پول می‌دهند تا شادی برای طرف مقابل کند.

 

رحیمی ادامه داد: وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخشی، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و کوچک شماردن پیشرفت‌های بزرگ علمی، ایران هراسی و عملیات روانی و حمایت از نافرمانی‌های مدنی، تخریب شخصیت ها، از مصادیق مهم دشمن در جنگ ترکیبی است که همه آن‌ها را امروز لمس می‌کنیم.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: دامن زدن به اختلافات‌های مذهبی، قومی و زبانی، ترویج و الگوسازی از سبک غربی، سرکوب هویت و هنجار‌های اسلامی، تهاجم سایبری، ایجاد نارضایتی و بی اعتمادی در مردم، متزلزل سازی وحدت ملی و تخریب هدفمند فرهنگ و هویت اسلامی از دیگر مصادیق جنگ ترکیبی به شمار می‌رود.

 

وی ادامه داد: این‌ها که داعیه دیپلماسی و عدالت، زن و آزادی می‌زنند، می‌خواهند مردم ما را فریب دهند چرا که از یک طرف تحریم‌های شدید ظالمانه روا می‌دارند و از سویی دیگر حرف از آزادی ملت ایران می‌دهند.

 

رحیمی اظهارداشت: ضروری است مسئولان محلی و ملی، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نظام و انقلاب و خدماتی که در اقصی نقاط کشور انجام شده را به جامعه و نسل کنونی بیان کنند.

 

وی با اعلام این که باید مراقب خانواده و کارمندان و دوستان باشید تا در دامن دشمن گرفتار نشوند، گفت: دشمن می‌خواهد به امنیت پایدار کشور خدشه وارد کند هرچند این ملت مقاوم ایستاده است.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پدافند غیرعامل یک اصل، نه برای مقطع خاص بلکه برای همه زمان‌ها است که مصون سازی و صیانت از دارایی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین وظایف آن است.

 

وی ادامه داد: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان نقشه راه، برای همه استان‌های کشور تهیه شده است و دستگاه‌های مختلف باید به وظایف خود در این طرح توجه ویژه داشته باشند.

 

فرماندار گناوه گفت: مردم متدین این شهرستان همواره از نظام و انقلاب و ولایت پشتیبانی و حمایت کرده اند و تقدیم ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس از افتخارات و کارنامه درخشان منطقه است.

 

محمدتقی صفری افزود: نیاز است اعضا شورای اداری این شهرستان در خصوص مسائل سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل بسیار حساسیت و دقت لازم داشته باشند.

 

رئیس شورای اداری گناوه از مسئولان ادارات این شهرستان خواست نسبت به خودمراقبتی و حفاظتی و امنیتی حوزه‌های کاری خود دقت و اهتمام جدی ورزند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *