امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه زاهدان:

رسانه‌ها به مقابله با همجمه‌های منفی و جنگ رسانه‌ای دشمنان بپردازند

سیستان و بلوچستان – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در اوضاع کنونی مسوولان باید بدون توجه به هیجانات با قوت به مسیر خود ادامه دهند و رسانه‌ها با بکارگیری همه ظرفیت‌ها به مقابله با همجمه‌های منفی و جنگ رسانه‌ای دشمنان بپردازند.
کد خبر: 5322
زمان انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
78 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را شجره طیبه عنوان کرد و افزود: تقویت این نیروی مردمی لازمه ارتقای امنیت ملی، اقتدار و اعتلای نظام اسلامی است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است باید این نهاد ارزشمند در بخش‌های مختلف تقویت شود.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نظام اسلامی را هدف قرار داده‌اند افزود: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار انقلاب ترس دارند و به بهانه‌های مختلف بدنبال ایجاد تفرقه افکنی در بین مردم هستند.

 

آیت الله محامی افزود: ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی و اجتماعی پیشرفت کرده که دشمنان از این اقتدار ترس و وحشت دارند و یکی از عوامل مهم دفاعی کشور در مقابل این هجمه دشمنان بسیج و نیروهای نظامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان نظام با راه انداختن جنگ‌های ترکیبی و بر هم زدن وحدت و مقاومت یکپارچه و جنگ‌های رسانه‌ای و تبلیغات گسترده سعی دارند مردم را تحت تاثیر قرار دهند که هوشیاری شهروندان خط بطانی بر توطئه آنهاست.

 

امام جمعه زاهدان افزود: دشمن برای براندازی اقتدار نظام اسلام دست به این اغتشاشات زده و افرادی که دست نشانده و فریب خورده خودشان هستند را برای براندازی نظام اجیر کرده، درحالیکه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران و همچنین نیروی انتظامی و نظامی اجازه نخواهند داد دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.

 

وی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر،ایثار و عفاف و حجاب بود و زنان و مردان امروز باید از استقامت آن حضرت درس بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: با توجه به اینکه رعایت حجاب و عفاف علاوه بر امنیت و مصونیت فردی و اجتماعی، سبب قرب الهی نیز می‌شود همگان باید برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: بررسی فعالیت‌های موثر بسیج نشانگر تدبیر دوراندیشانه و استثنایی امام راحل در تاسیس این نهاد مردمی است زیرا بسیج همان نیرویی است که دیروز، امروز و فردا دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده، می‌کند و همچنان ثابت قدم در این مسیر گام برخواهد داشت.

 

سردار احمد شفافی ادامه داد: دستاورد همت سترگ و همراهی موثر نیروی مؤمن و مقاوم بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، توفیقات بسیاری را برای مملکت آفریده است.

 

وی ادامه داد: فعالیت بسیج نه تنها در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی جریان دارد بلکه به تناسب نیاز روز جامعه، به دیگر حوزه‌های لازم زندگی اجتماعی نیز تسری یافته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *