امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت پردیس:

دشمنان نظام جنگ ترکیبی تمام عیاری را به راه انداخته

پردیس – ابتکارآنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه رسالت اصلی خود را خدمت به مردم می‌دانیم گفت: دشمنان نظام جنگ ترکیبی تمام عیاری را به راه انداخته و همه شاهدیم که بسیجیان جان بر کف از همان روزهای اول کنار مردم بودند.
کد خبر: 5372
زمان انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ قبل از ظهر -
79 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرگرد ابراهیم گرمابدری روز یکشنبه در آیین تکریم از فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهر بومهن خاطرنشان کرد: بسیج از همان روزهای نخست اغتشاشات وظیفه خود دانست که حافظ آرامش و امنیت مردم باشد و در این راه نیز شهدای والامقامی تقدیم کرد.

وی اظهار داشت: در سه بخش پردیس، بومهن و جاجرود ۱۲ ناحیه مقاومت محلات و ۱۲۰ پایگاه مقاومت در مساجد، محلات و اماکن متبرکه فعال است و هفته بسیج فرصتی برای تجلیل از زحمات مخلصانه بسیجیانی است که بی هیچ چشمداشتی در همه میادین حضور دارند.

این مسئل با اشاره به ظرفیت بسیج در شهر بومهن، افزود: در چهار حوزه مقاومت محلات ۴۸ پایگاه داریم که خواهران و برادران مخلص بسیجی در آنها به خدمات رسانی مشغول هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پردیس یادآور شد: با مشارکت و حمایت شهرداری بومهن شاهد حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف ایجاد تعامل بیشتر با شهرداری برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان هستیم.

شهردار بومهن: از بصیرت بسیجیان در روزهای سخت تشکر می کنیم

شهردار بومهن نیز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به بسیجی بودن خود افتخار و از تیزبینی و بصیرت فرماندهان و بسیجیان جان برکف در روزهای سخت حوادث اخیر و مقابله با اغتشاشگران تشکر می کنم.

مجتبی رضازاده با بیان اینکه امروز بسیج، یکی از ارکان اساسی قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه بسیج در جامعه و ارتباط مستقیم با قشرهای مختلف مردم، آگاه‌سازی و تبیین مسائل مختلف فرهنگی و روشنگری در مقابل جنگ رسانه‌ای و مستمر دشمن توسط یادگاران جنگ تحمیلی ضرورت خاصی دارد.

وی ادامه داد: بسیجیان پایه های نظام انقلاب اسلامی هستند که از ابتدای شکل گیری انقلاب در گروه‌های مردمی با خلوص نیت و با قدرت و اقتدار حضور داشتند و هر جا که نظام نیاز به یاریشان داشته با خلوص نیت و اشتیاق برای همیاری و همدلی با مردم حاضر شدند.

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: همه باید خود را موظف به حرکت در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی آرمان های والای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری بدانیم و برای حفاظت از انقلاب تلاش کنیم تا بتوانیم ثمرات بزرگ و ماندگاری به دست بیاوریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *