امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون سپاه استان تهران:

دشمنان به دنبال سوریه سازی ایران بودند

ری – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز باید به سمت جهاد امیدآفرینی رفت و به هر میزان که توانست امید را میان مردم گسترش داد.
کد خبر: 5411
زمان انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی طزری روز دوشنبه در گرهمایی بسیج ادارات شهرستان ری افزود: هر کسی به هر میزان که می تواند باید جهاد تبیین را انجام دهد چرا که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود تبیین امری فوری، فریضه، قطعی و عینی است.

 

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در آخرین سخنرانی خود، نکات بسیار مهمی را مطرح کردند که از جمله اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد نا امنی و تمرکز بر بی ثبات سازی است.

 

طزری اظهار داشت: اغتشاشات اخیر با ۲ هدف براندازی و مهار قدرت در نظام جمهوری اسلامی انجام گرفت و دشمنان نیز به شکستشان در این عملیات و تهاجم اعتراف کردند.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به گزارش سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) به پنتاگون در خصوص اغتشاشات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: بر اساس همین گزارش، دشمنان به دنبال سوریه سازی ایران بودند و دلیل آن نیز ۹ اقدام مطرح شده است.

 

وی با اشاره به این ۹ اقدام خاطرنشان کرد: قدرت پهبادها و موشک های ایران، ارتقای ظرفیت غنی سازی هسته ای، حضور دولتی انقلابی و پایبند به اصول، رویکرد فعال در نظام بین الملل و توافق با کشورهای منطقه، عضویت در سازمان همکاریهای شانگهای، پرداخت بدهی های گذشته و نبود استقراض از بانک مرکزی، تثبیت وضعیت سوریه، تثبیت قدرت حزب الله و افزایش صدور نفت ایران با وجود تحریم ها از جمله دستاوردهایی بود که در این گزارش مطرح شد.

 

طزری ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی، شاهد یک جنگ ترکیبی با پایه فرهنگی هستیم، دشمن پیش از این بر ۲ بعد مردمی بودن و کارآمدی نظام تمرکز و بی ثمر بودن اقدامات خود را مشاهده کرده بود اما در اغتشاشات اخیر بر بعد ارزشی و دینی نظام چنگ زد.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: پیشتر دشمنان به دنبال لیبی سازی نظام جمهوری اسلامی با تشدید تحریم ها بودند اما به نتیجه موردنظر نرسیدند، در اغتشاشات اخیر تمام حوادثی که در سوریه رخ داد را در ایران تکرار کردند.

 

وی اضافه کرد: اکنون از مرحله کشته سازی عبور کرده اند و به سمت مرده سازی روی آورده اند، این شعار را دنبال
کردند که اعتصاب روزانه، اغتشاش شبانه، اما با همراهی نکردن مردم مواجه شدند.

 

طزری اعلام کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم اغتشاشگران را همراهی نکردند، مطلبی که در گزارش سنتکام به پنتاگون در قالب پنج دلیل مورد تحلیل قرار گرفته است.

 

معاون سیاسی سپاه سیدالشهدا (ع) به این پنج دلیل مطرح شده در گزارش سنتکام اشاره کرد و گفت: مخالفت مردم با دخالت بیگانگان به ویژه پس از اتفاق حرم شاهچراغ، مخالفت با تجزیه کشور، مخالفت با اخلال در امنیت، مخالفت با آشوب و تخریب و انسجام و اتحاد جملگی مردم با رهبر معظم انقلاب پنج دلیل مطرح شده بود.

 

طزری یادآور شد: امروز یکی از برنامه های دشمن ایجاد یاس و نا امیدی و جنگ روایت ها است در حالی که واقعیت با فضای مجازی تفاوت دارد.

 

در پایان این مراسم از مادر شهید علیرضا کردی شهید نوجوانی که پس از ۳۴ سال پیکرش تفحص شده بود در کنار خانواده ایثارگران و شهدای بسیج ادارات تجلیل شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *