امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
فرمانده سازمان بسیج کارخانجات استان تهران:

۱۲۶ برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد

ورامین- ابتکارآنلاین: فرمانده سازمان بسیج کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تهران گفت: ۱۲۶ برنامه طی هفته بسیج در کارخانجات استان تهران برگزار شد.
کد خبر: 5405
زمان انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ مهدی علمدار پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در واحدهای تولیدی و کارخانجات طی سخنانی گفت: امسال در سطح کارخانجات استان تهران بیش از ۱۲۶ عنوان برنامه طرح ریزی و اجرا شده است و عزیزان بسیجی با موضوعات مختلف به ارائه خدمات به کارگران عزیز پرداختند.

 

وی گفت: از جمله مهمترین فعالیت‌ها برگزاری مراسم یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و ایثارگران است، که با دعوت از مسئولین لشگری و کشوری در کارخانجات برگزار شد.

 

فرمانده سازمان بسیج کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تهران افزود: از خدمات برجسته دیگر کارگران ارائه خدمات جهادی به نقاط محروم و کم برخوردار بود که با استفاده از نیروهای متخصص اقدام به خدمات فنی به منازل محرومین کردند.

 

وی اضافه کرد: همچنین این عزیزان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با مساعدت مدیران عامل کارخانجات به فعالیت‌های جهادی در زمینه تعمیرات منازل، اهدا لوازم خانگی، تهیه جهیزیه و … پرداختند.

 

علمدار گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در برخی حوزه‌های مقاومت با عنوان جام بسیج از جمله برنامه‌های دیگر بود که کارگران کارخانجات در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، فوتبال، فوتسال و …به رقابت پرداختند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *