امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

به مردم قول دادیم که بر این جنگ اقتصادی فائق آییم

کرمان - ابتکارآنلاین: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از برخی در خصوص موضع گرفتن در برابر اقدامات توسعه‌ای استان کرمان اظهار کرد: اگر این کارشکنی‌ها استمرار پیدا کند به مردم با جزئیات می گویم که چه کسانی نمی گذارند در این استان اشتغال ایجاد شود.
کد خبر: 5567
زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ بعد از ظهر -
160 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۱۷ آذرماه در آئین کلنگ زنی مجتمع صنعتی لاستیک ارگ کرمان گفت: باتوجه به نیاز کشور به لاستیک های فوق سنگین لازم دانستیم تا این مجتمع در کشور احداث شود لذا آن را طرح موضوع کردیم.

او می افزاید: برای رفع مشکل زمین این مجتمع فقط ۲۰ جلسه بنده تشکیل دادم و یک سال پیش این پروژه باید اجرا می شد و این تاخیر خیانت به کشور است نه حفظ اموال دولت.

به اعتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امروز دشمنان انقلاب و نظام در حوزه مسائل کشور جنگ تمام عیاری راه انداختند. آنها به گونه‌ای در به جامعه القاء کرده اند که جمهوری اسلامی نمی تواند در مسیر توسعه حرکت کند لذا رفع مشکل اشتغال و معیشت مردم امکان پذیر نیست.

او با اشاره به نوع فعالیت دشمنان و شبکه های مجازی معاند اظهار کرد: آنها جنگ کاملا روانی در کشور القاء کردند که کار جمهوری اسلامی دیگر تمام شده است.

به گفته پورابراهیمی، براساس نظرسنجی های علمی صورت گرفته دلایل اساسی اغتشاشات در ایران مسایل اقتصادی و معیشتی است و اساسا موضوع آزادی و زن نیست لذا موضوعات اصلی کشور در این زمینه با برنامه ریزی دقیق حل شدنی است. مردم عاشق انقلاب، رهبری و حاج قاسم هستند.

او با بیان این مطلب که اولویت اساسی ما مسائل اقتصاد، اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه گذاری تا پایان سال در شهرستان کرمان خواهیم داشت و دنبال کار برای مردم هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: به مردم قول دادیم که بر این جنگ اقتصادی فائق آییم.

پورابراهیمی با انتقاد از برخی در خصوص موضع گرفتن در برابر اقدامات توسعه‌ای استان اظهار کرد: اگر این کارشکنی‌ها استمرار پیدا کند به مردم به ریز می گویم که چه کسانی نمی گذارند در این استان اشتغال ایجاد شود.

او در پایان می گوید: امروز دشمنان به دنبال بزرگترین پاسخ به اغتشاشگران و براندازان و به جریان آمریکایی و معارضین انقلاب کار و تلاش و مجاهدت در امر مردم است.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *