امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار:

شناسایی ۸ نقطه پرخطر در کمربندی الغدیر اسلامشهر

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان از شناسایی هشت نقطه پرخطر در کمربندی الغدیر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 5619
زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ قبل از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی روز شامگاه جمعه در شورای ترافیک حمل و نقل شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: سرعت غیر مجاز، دوربرگردانهای ناایمن و ورودی و خروجی های غیر استاندارد از جمله مشکلات کمربندی الغدیر است.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی و کارشناسی طرح جامعی برای اصلاح این نقاط آماده شده و در صورت اجرا توسط دستگاههای ذیربط شاهد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در این محور خواهیم بود.

حبیبی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر در اقدامی اثربخش نسبت به تامین روشنایی کمربندی الغدیر اقدام کرده است، افزود: اصلاح هندسی میدان الغدیر، ایمن سازی و اصلاح هندسی دوربرگردانها و ورودی و خروجی های این کمربندی، افزایش دوربین های ثبت تخلف سرعت، نصب پل های عابر پیاده، افزایش تابلوها و علائم هشدار دهنده و حضور محسوس و نامحسوس تیم های گشت پلیس راهور از جمله اقداماتی است که جهت افزایش ایمنی کمربندی الغدیر اجرایی خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به موافقت شورای ترافیک شهرستان با طرح پیشنهادی شهرداری چهاردانگه برای اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین و ایجاد دوربرگردان برای رفع معضل ترافیکی این بخش اشاره کرد و گفت: متاسفانه مجموعه مدیریت شهری چهاردانگه تاکنون نسبت به اجرای طرح پیشنهادی خود اقدامی نکرده، بررسی ها در حال انجام است و در صورت اثبات قصور و کم کاری در اجرای این طرح با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

حبیبی با قدردانی از اقدامات موثر راهداری برای تعریض و آسفالت جاده حسن آباد خالصه به پل بادامک و بهسازی و ایمن سازی جاده احمد آباد مستوفی گفت: بهسازی و روکش آسفالت پنج و نیم کیلومتر از محور احمد آباد مستوفی و نصب نیوجرسی در نقاط پرخطر با بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است و بزودی به اتمام می رسد.

وی همچنین به پیگیری های صورت گرفته جهت اجرای تصمیمات اتخاذ شده در سفر ماه گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن این تصمیمات اعم از تعریض و بهسازی جاده درختی، تعریض جاده روستای ایرین، تعریض جاده علی آباد به حسین آباد، تعریض و بهسازی جاده کمالیه به واوان و آسفالت بلوار حضرت معصومه(س) شاهد ایمن سازی و بهبود عبور و مرور در این محورهای مواصلاتی پرتردد خواهیم بود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *