امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت‌های خدماتی بازوی مهم برای ارائه خدمات در شهرک‌های صنعتی هستند

اردبیل – ابتکارآنلاین: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک صنعتی ۲ اردبیل به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی این استان در تولید و اشتغال شناخته شد.
کد خبر: 5686
زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ بعد از ظهر -
78 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – روح‌الله برادران حیدری ۲۰ آذر در نشست با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار کرد: این شهرک با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار علاوه بر اینکه قطب تولید استان است بلکه بخش بزرگی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

 

وی حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی ۲ اردبیل را نیازمند عزم جدی همه جانبه از جمله شرکت خدماتی این شهرک صنعتی برشمرد و گفت: شرکت‌های خدماتی بازوی مهم برای ارائه خدمات در شهرک‌های صنعتی هستند و حل مشکلات این شرکت‎‌ها سبب ارائه خدمات بهتر به واحدهای تولیدی و افزایش رضایت‌مندی سرمایه‌گذاران خواهد شد.

 

برادران حیدری ادامه داد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم به طوری که یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی کمبود منابع و مشکلات مالی است که در صورت تخصیص منابع لازم به این شرکت‌ها تکمیل و بهسازی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تسریع خواهد شد.

 

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: بر اساس قانون شرکت شهرک‌های صنعتی امکان هیچ‌گونه هزینه‌کردی از منابع داخلی خود برای بهسازی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی واگذار شده را ندارد ولی محدود بودن درآمد شرکت‌های خدماتی موجب بلاتکلیفی این شرکت‌ها از نظر منابع مالی و از بین رفتن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *