امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان:

نبود بازار کار، مهم‌ترین دغدغه دانشجویان باستان‌شناسی

لرستان – ابتکارآنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مهم‌ترین دغدغه دانشجویان باستان‌شناسی این است که بعد از دانش‌آموختگی، بازار کار به قدر کافی برای این رشته نیست.
کد خبر: 5712
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ بعد از ظهر -
91 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – عطا حسن‌پور بیست و یکم آذرماه، در نشست تخصصی باستان‌شناسی دانشگاه لرستان که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، این امید را به دانشجویان داد که اگر یک دانشجوی باستان‌شناسی، خلاق باشد هیچ‌گاه بعد از دانش‌آموختگی، بی‌کار نخواهد بود.

وی در جمع دانشجویان باستان‌شناسی، روی این نکته تصریح کرد: تجربیات ۲۱ ساله خود را در اختیار دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه لرستان قرار خواهد داد تا از بیکاری پسادانش‌آموختگی این دانشجویان، کاسته شود.

حسن‌پور از دانشجویان باستان‌شناسی خواست در دوران تحصیل دانشجویی، حداکثر تلاش و کوشش خود را در زمینه انجام پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی به‌کار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان یادآور شد: باستان‌شناس باید بتواند تولید محتوا کند و همیشه حرف و طرح علمی برای گفتن، داشته باشد.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین دغدغه دانشجویان باستان‌شناسی این است که بعد از دانش‌آموختگی، بازار کار به قدر کافی برای این رشته نیست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *