امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون استاندار فارس:

مسئول باشیم در مقابل خون شهدا و خدمتی که آنها به کشور کردند

فارس – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: در برابر کم کاری‌ها در بحث ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: 5745
زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ بعد از ظهر -
74 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اسماعیل محبی‌پور سه‌شنبه ۲۲ آذرماه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شیراز، بیان کرد: امروز اگر در برخی فعالیت‌ها کم کاری وجود دارد، علتش فراموش کردن خدمت و ایثاری است که شهدا انجام داده‌اند، بنابراین باید خود را در مقابل خون شهدا و خدمتی که آنها به کشور کردند مسئول بدانیم.

او ادامه داد: علت اینکه بر لزوم تکریم شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها تاکید داریم، این است که به آنها و نسل حاضر نشان دهیم که ما قدردان آن همه از خودگذشتگی و ایثار هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: اگر در بحث ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت کم کاری کنیم در مقابل اتفاقاتی که ناشی از این کم کاری روی می‌دهد و آسیب‌هایی که از این بابت به کشور و مردم وارد می‌شود مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

اسماعیل محبی‌پور اضافه کرد: اگر به دنبال دفاع از کشور، مردم و ناموس ملی هستیم باید نسبت به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت حساسیت و جدیت داشته باشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *