امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دشمن با راهنمایی های خائنین دست به تحریم زد

کرمان – ابتکارآنلاین: یک عضو تشخیص مصلحت ظهر امروز ۲۳ آذرماه در همایش تبیینی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان کرمان با یادآوری اتفاقات ۹ دی سال ۱۳۸۸ گفت: دشمن اوضاع ایران را رصد می کرد و آنها در جلساتشان درباره وضعیت ایران ارزیابی می کردند و در روز ۱۰ دی ماه ۱۳۸۸ ارزیابی آنها از حضور روز ۹ دی این بود که دل بستنشان به کف خیابان در ایران یک دلبستن خیالاتی است و ماجرای ایران به این ترتیب به نفعشان نخواهد شد.
کد خبر: 5788
زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ بعد از ظهر -
82 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمدحسین صفارهرندی با تحلیل اقدامات و تحلیل های دشمن پس از شکست فتنه ۸۸ می افزاید: اقدام نظامی از دستور کار آنها نیز کاملا خارج شده است و تحریم ها را با هدف از پا انداختن و مستاصل کردن ایران، تشدید کردند و فرزندان نااهل این خط تحریم ها را به دشمنان می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیوگرافی گرداننده شبکه ایران اینترنشنال که مدتی معاون وزیر بوده است، اظهار کرد: دشمن با راهنمایی های خائنین دست به تحریم زد.

به گفته او، اعتقادات و اکسیر محبت اهل بیت (علیهم السلام) ایرانیان را به هم پیوند داده و انسجام ملی بیشتر از این راه است و این درحالی است که فاصله بین مذاهب مردم عراق خیلی زیاد است لذا انسجام، مودت و محبت بین اقوام ایرانی اجازه اخلال به دشمن نمی دهد و اقوام ایرانی هیچ گاه داعیه تجزیه طلبی نداشتند و همه اقوام ساکن در ایران، ایران را وطن خود می دانند.

وی می‌افزاید: یکی دیگر از تحلیل های دشمن ارتباط وسیع بین مردم و رهبرشان است و مقام معظم رهبری انسجام و پیوند میان اقوام مختلف را تحکیم می کند، بنابراین دشمن به دنبال تضعیف این مرجعیت رفت.

به گفته عضو تشخیص مصلحت نظام، مردم را به جان همدیگر انداختن، ترویج بدبینی در جامعه، به هم زدن انسجام بین مردم از اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

او تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی برای تفرقه نیفتادن بین افراد جامعه می گوید آن فردی که کم حجاب است هم فرزند ماست.

به اعتقاد صفارهرندی، فضای پالایش نشده فضای مجازی، را باید تصفیه کرد و نباید رها باشد.

صفارهرندی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در گذشته آمریکایی ها، اسرائیلی ها و شرکای آنها به دنبال استقرار نظامی مطلوب غرب بودند دیدند که نمی توانند نظامی را در ایران جایگزین کنند و اکنون بی دولتی ایده جدیدشان در ایران است. وقتی بی دولتی باشد دشمن خیالش آسوده است که جریان مخالف با سیاست های آنها یا وجود ندارد یا ضعیف است.

او با تشریح اقدامات دولت و اتفاقات خوب اقتصادی و کاهش وابستگی های کشور، تصریح کرد: کاش بچه های ما بدانند دغدغه اصلی مسئولین ما این است که آینده آنها بهتر از امروز باشد و به دنبال پیشرفت کشور هستند و مقدمات این مهم فراهم شده و دشمن این موضوع را فهمیده و از راه های مختلف برای دست نیافتن کشور به این اهداف است.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *