امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری ۷۳ سارق در پاکدشت

پاکدشت - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف ۲۴۰ فقره انواع سرقت و دستگیری ۷۳ سارق در نتیجه اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.
کد خبر: 5822
زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ بعد از ظهر -
492 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ نجم‌الدین مرادی  با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان پاکدشت با بسیج امکانات و نیروها و با هماهنگی قضائی از ابتدای ماه جاری به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح با تلاش ماموران انتظامی از ابتدای ماه جاری ۷۳ سارق شناسایی و ۲۴۰ فقره سرقت با اقدامات فنی و علمی پلیس کشف شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت ادامه داد: برابر مطالبه جدی مردم و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی محل فعالیت خرده فروشان مواد مخدر طی هماهنگی قضائی پاکسازی این مناطق جرم خیز در دستور کار قرار گرفت و در همین خصوص و در پاکسازی از مناطق جرم خیز و مخفیگاه خرده فروشان موادمخدر ۱۵ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و ۲۰ معتاد متجاهر دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: همچنین با اقدامات اطلاعاتی انجام شده در این طرح ۷ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی و ۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

در پایان سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و اطلاع از جرم موارد را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *