امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
عجیب اما وافعی

مترو در ورامین ، خیلی دور خیلی نزدیک

ورامین- ابتکار آنلاین : نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل تردد مردم دشت ورامین با احداث متروی تهران به پیشوا حل می شود که دستور آن توسط رئیس جمهور صادر شده است.
کد خبر: 5841
زمان انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ بعد از ظهر -
112 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکار آنلاین و به نقل از مهر :حسین نوش آبادی ، در خصوص مشکلات حمل و نقل عمومی در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: پس از چندین سال پیگیری دولت و مجلس، احداث کمربندی قلعه نو به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران رسید که امیدوار هستیم با تصویب طرح کمربندی قلعه نو و اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای احداث این کمربندی، هرچه زودتر شاهد حل مشکل ترافیک این مسیر باشیم.

نوش آبادی درباره حل شدن مشکل تبدیل قطار حومه‌ای به متروی تهران گفت: حل اساسی مشکل تردد و ایاب و ذهاب مردم، اجرای خط متروی تهران به پیشوا است که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور و دستور ایشان برای تبدیل قطار حومه‌ای به مترو و موافقت مسئولان ذیربط و تأمین اعتبار اجرای این طرح، در آینده نزدیک، انشاالله شاهد رفت و آمد مردم دیار پانزده خرداد از طریق مترو باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: مسئولان راه آهن موظف هستند تا قبل از اجرای خط مترو، خدمات مسافری خود را به نحو شایسته به مردم عزیز این منطقه، ادامه دهند و مشکلات مربوط به بی نظمی‌ها در تردد ساعات قطار و نیز مشکلات گرمایشی و سرمایشی واگن‌ها که با وجود چند بار تذکر و پیگیری رفع نشده را حل کنند.

وی افزود: حق مردم شهید پرور و ولایت مدار دیار پانزده خرداد این نیست که از حداقل امکانات حمل و نقل عمومی محروم باشند و مسئولان از نجابت و صبر و حوصله مردم، سو استفاده نکنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *