امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳
نماینده مجلس:

راه سردار دلها پیمودنی است و بن بست ندارد

ری – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: راه شهید سردار سلیمانی پیمودنی است و گام نهادن در این مسیر نیازمند داشتن اخلاص، از خود گذشتگی، توجه به ذات اقدس الهی و خدمت به مردم است.
کد خبر: 5910
زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید علی یزدی خواه افزود: هر کسی خود را وقف خدمت به مردم و با خدا معامله کند و صداقت خود را در عرصه ها و بزنگاه های ملت نشان دهد، در قلب ملت و هموطنانش جای می‌گیرد.

وی یادآورشد: شهید سلیمانی از اوایل جوانی تا زمان شهادتش لحظه‌ای از فکر خدمت به این مردم غافل نشد، ویژه خواری نداشت، برای خود امتیازات ویژه ای نمی خواست، ۱۰ ها و ۱۰۰ ها ماموریت برون مرزی داشت بدون اینکه حق ماموریتی را دریافت کند.

یزدی خواه اظهارداشت: رمز ماندگار سردار سلیمانی، اخلاص است، راز جاودان شدن این سردار نه فقط در ایران و خاورمیانه که در سراسر جهان، علاقه به همنوعان و تلاش برای سرانجام نیکوی آنها محسوب می شود، موضوعی که در همه نقاط عالم مورد اقبال قرار می گیرد.

این نماینده مجلس گفت: راه سردار دلها پیمودنی است و بن بست ندارد، همه می توانند چنین مسیری را بپیمایند به شرطی که همچون حاج قاسم اخلاص، از زخود گذشتگی، توجه به ذات اقداس الهی و خدمت به مردم داشته باشند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *