امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری همایش افتتاحه طرح هنر برای همه در پیشوا

پیشوا – ابتکارآنلاین: همایش افتتاحیه طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری در پیشوا برگزار شد.
کد خبر: 6060
زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این مراسم با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، فاضل کارخانه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و رضا محور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، حسین قاسمی رئیس حوزه هنری جنوب شرق استان تهران و کارخانه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در تالار قرآن حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار گردید.

پس از قرائت قرآن توسط حسین استادی از قاریان خوب و مستعد شهرستان و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، نمایش درخت ریشه دار کاری از گروه نمایشی رسا اجرای خود را برای عموم انجام دادند که مورد توجه حاضرین و مسئولین حاضر در جلسه قرار گرفت.

همچنین حسین قربانی دبیر طرح گسترش هنر برای همه در شهرستان پیشوا در خصوص نحوه اجرای این طرح در شهرستان پیشوا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این طرح به منظور بهره برداری عموم از کلاس های آموزشی فرهنگی و هنری در کشور برگزار گردیده است که ما در شهرستان پیشوا با ظرفیتهای خوبی که در حوزه اساتید فرهنگی و هنری داریم توانستیم بیشترین ثبت نام متقاضی و هنرجو را در استان تهران داشته باشیم.

وی افزود برنامه ریزی های لازم که برای برگزاری کلاسهای آموزشی فرهنگی و هنری انجام شده و کلاس های رشته هایی که به حد نساب رسیده اند این دوره های آموزشی به زودی برگزار خواهد شد و هنر جویان محترم را از طریق پیامک اززمان و نحوه برگزاری آن مطلع خواهیم ساخت.

وی در پایان سخنان خود به پیگیری مجدانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا به منظور ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اشاره کرد و افزود: با کمک فرماندار محترم پیگیر ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان هستیم و با توجه به نیاز مبرم این شهرستان این مهم در دستور کار قرار دارد و امید داریم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

در پایان این برنامه از برگزیدگان تولید آثار هنری تجسمی سرباز وطن توسط مسئولین حاضر در جلسه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *