امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

دستگیری ۸۷ سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده ورامین

ورامین – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: در جریان اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان، ۸۷ سارق دستگیر شدند.
کد خبر: 6045
زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ بعد از ظهر -
74 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دیماه در مناطق مختلف شهرستان ورامین به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف ۸۳ فقره انواع سرقت، دستگیری ۸۷ سارق و انهدام ۲ باند سرقت شدند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح همچنین موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری،۱۳ مورد اماکن خصوصی ، چهار دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

این مسئول اضافه کرد: کشف بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری هشت فروشنده و قاچاقچی و ۱۵ نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: ماموران همچنین چهار نفر از ارازل و اوباش و ۴۸ نفر در خصوص حکم جلب قضایی را در این راستا دستگیر کردند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *