امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳

آزادسازی ۸۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی پاکدشت

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با تخریب ۴۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز، ۸۰ هزار مترمربع از زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
کد خبر: 6081
زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی ، ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در زمین های کشاورزی روستای قلعه نو از توابع بخش مرکزی پاکدشت با حضور عوامل انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان فرمانداری و بخشداری تخریب و ۸۰ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی آزاد شد.

وی افزود: این ۴۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در قالب تفکیک اراضی و ساخت چهار دیواری بود که به طور کامل تخریب و اراضی کشاورزی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال به حالت اولیه بازگشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: پلیس در تعامل سازنده و موثر با مدیریت جهاد کشاورزی و مراجع قضائی با قاطعیت با سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.

انهدام باند سارقان به عنف در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از انهدام باند سارقان به عنف و دستگیری سه نفر از سارقان اعضای باند و سه نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از شهروندان ، بررسی موضوع در دستورکار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و کارگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و راهنمایی مال باختگان، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه، سه نفر از متهمان را دستگیر و از مخفیگاه آنان اسلحه کلت قلابی ، سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت مورد استفاده در سرقت ها را کشف کرده و متهمان را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عزیزی خاطرنشان کرد: سارقان پس از مواجهه با مال باختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۳۰ فقره سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کردند.

این مسئول ادامه داد: در ادامه پس از اعتراف سارقان به فروش اموال مسروقه کاراگاهان پلیس آگاهی ۳ نفر از مالخران اموال مسروقه را شناسایی ، دستگیر و از مخفیگاه متهمان چندین دستگاه گوشی مسروقه کشف کردند.

دستگیری سارقان با ۷۵ فقره سرقت در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان طلاجات منزل در شهرستان ورامین به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع افزایش وقوع سرقت طلاجات منازل شهروندان در سطح شهرستان ورامین و شهرستان های همجوار ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی ورامین قرار گرفت.

این مسئول گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و گشت‌زنی محسوس و غیرمحسوس متهمان حین سرقت از یک منزل شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: سه متهم دستگیر شده در ابتدا منکر وقوع هر گونه سرقت شدند که در مواجه با دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشوده و به ۷۵ فقره سرقت منزل شامل طلاجات و وجه نقد به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان ورامین اعتراف کردند.

عزیزی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی مسروقه ،تعدادی قطعه پلاک جعلی و دست ساز جهت استفاده در سرقتها ، سه دستگاه گوشی موبایل سارقان و تعداد بالایی دسته کلید ویک عدد دیلم و دریل شارژی جهت تخریب در منازل کشف شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *