امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بسیج فرهنگیان البرز خبر داد؛

اجرای ۲۲ دوره آموزشی «جان فدا» در البرز

کرج – ابتکارآنلاین: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: تاکنون ۲۲ دوره آموزشی جان فدا با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه معلمان در استان به اجرا درآمده است.
کد خبر: 6101
زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ بعد از ظهر -
76 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- مجتبی آمرکاشی ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی جان فدا سلیمانی که ویژه معلمان علوم اجتماعی دوره اول و دوم متوسطه استان البرز در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۲۲ دوره آموزشی جان فدا با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه معلمان در استان به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: این دوره‌های آموزشی به منظور بصیرت افزایی و آشنایی معلمان دوره متوسطه با زندگی این شهید والامقام در دستور کاری قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به همت معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این دوره آموزشی اساتید برتر کشوری و استانی حضور دارند و دروس تخصصی در سطحی بالا را به علاقه مندان حضور در این دوره ارائه می‌دهند.

آمرکاشی با اشاره به اینکه جهاد تبیین سلاح مؤثر مقابله با جنگ شناختی دشمنان است که باید از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله معلمان جدی گرفته شود، تصریح کرد: دشمن امروز جنگ شناختی خود را علیه ما شدت بخشیده و تلاش دارد تا از این طریق جوانان و نوجوانان ما را گمراه و منحرف کند.

وی ادامه داد: دشمن با تکیه بر جنگ شناختی می‌خواهد شناخت فرزندان ما را دچار تغییر کند یعنی اینکه آنان دیگر به شهدایشان و انقلاب اسلامی نبالند و نخواهند پیرو آنان باشند و از عفاف و حجاب و ارزش‌های اسلامی پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جای فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و انسانیت کرد و بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگی او برای همه بشر است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی سرباز رشیدی بود که مأموریت خود را در تشکیل محور مقاومت به خوبی انجام داد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت: حاج قاسم اینگونه درخشید چون خود عمل کرد و به ما آموخت باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم. آن کس که باید ببیند، می‌بیند، این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی، ناممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می‌ساخت و امروز بیش از هر چیزی به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایه سنگرها، شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کند که در این راه مسئولیت معلمان بسیار سنگین است.

در این جلسه استاد دکتر ابراهیم پور به بیان جهاد تبیین برای معلمان علوم اجتماعی دوره اول و دوم متوسطه استان البرز پرداخت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *