امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه ورامین :

باید از شهدای مدافع حرم الگو بگیریم

ورامین- ابتکارآنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ورامین گفت: شهدای مدافع حرم در عزت‌آفرینی برای کشور، خارج از مرزهای کشور و مظلومانه از تمام هستی خود گذشتند و امنیت را نصیب ایران اسلامی نمودند.
کد خبر: 6180
زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ بعد از ظهر -
75 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ پاسدار مهدی امینی شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی حیدری که در مسجد جامع حضرت ولی عصر(ع) خیرآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: گروهک‌های تکفیری به اعتراف وزیر وقت امور خارجه آمریکا با هدف تضعیف جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد شد اما از بین مومنان مردانی بودند که به فرمان رهبر به پاخاسته و با فرماندهی سردار سلیمانی، با حضور به موقع در صحنه دفاع از انقلاب، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: شهرستان ورامین در طول دوران دفاع از امنیت حرم مطهر حضرت زینب(س)۳ شهید پاسدار مدافع حرم و ۶۰ شهید از تیپ فاطمیون تقدیم اسلام کرده‌اند، شهدایی که از همه هستی، خانواده و فرزندان خود گذشتند تا در دفاع از حرم اهل بیت پیشگام باشند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند علاوه بر جنایاتی که در کشورهای سوریه، لبنان و سایر کشورها اتفاق افتاده بود، در شهرهای ایران به وقوع می‌پیوست.

امینی با اشاره به کلام حضرت علی (ع) که فرمودند هیچ کسی در خانه خود با دشمن نجنگید مگر اینکه خار و ذلیل شود اظهار داشت: مدافعان حرم منتظر نشدند تا دشمن مجهزتر شده و به خانه ما حمله کند، آنان به سراغ دشمن رفتند و دشمن را در خارج از مرزها سرنگون کردند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی را دست نیافتنی مطرح نکنید، شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در بین ما زندگی کردند و باید از شهدای مدافع حرم الگو بگیریم ، از کلام و رفتار شهدای حرم بوی شهادت به مشام می‌رسید و آنان برای دفاع از امنیت کشور و دیدار با معبود لحظه شماری می‌کردند.

سرهنگ امینی افزود:دشمن می‌دانست که شهید سلیمانی عامل اتحاد محور مقاومت است و اگر این نخ تسبیح نباشد جبهه مقاومت را می‌توان زمین گیر کرد؛ غافل از این که با شهادت ایشان، هزاران شهید سلیمانی در این سرزمین رویش می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: آمریکایی ها بسیار تلاش کردند که نظام جمهوری اسلامی در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه آنها واکنشی نشان ندهند اما حدود ۲ ساعت بعد از شهادت شهید سلیمانی به‌دست خبیث ترین افراد روی زمین، نظام جمهوری اسلامی آماده پاسخگویی بود اما به دلیل حفظ حرمت شهید و مراسم تدفین این سردار بزرگ اسلام این پاسخ را چند روز به تاخیر انداخت.

وی افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد از این رو از اهمیت زیادی برخوردار است که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود چنین کاری با آمریکا کند ولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که دارای توان نظامی است و این حمله به حدی غافلگیرانه بود که آمریکایی جنایتکار نتوانست به این حمله موشکی پاسخ دهد.

وی تأکید کرد: امروز نیز دشمن ایران با درگیر فتنه جنگ ترکیبی کرده تا به هدف براندازی و ایجاد مانع بر سر راه نظام جمهوری اسلامی دست یابد ولی بصیرت مردم و حضور نیروهای بسیج در کنار نیروی انتظامی اجازه نداد که آنان دست به اقدامات دیگری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *