امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار پردیس:

۹ هزار واحد صنفی و صنعتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند

پردیس – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیش از ۹ هزار واحد صنفی و صنعتی در این شهرستان فعال هستند که برای امور بیمه‌ای خود به رودهن مراجعه می‌کردند و بیمه شدگان با تاسیس شعبه مستقل امور خود را در پردیس انجام خواهند داد.
کد خبر: 6289
زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ظفر پورابراهیم روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن که به میزبانی بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد، افزود: تاسیس شعبه مجزای اداری و ساختاری را طی ۶ ماه گذشته از استان درخواست کردیم، با تاسیس شعبه مستقل در پردیس موافقت شده و به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۳۰ جلسه با اداره اوقاف، موقوفه شرف النسا در روستای کرشت و مسئولان مرتبط برای راه اندازی آرامستان برگزار کردیم که به نتیجه رسیده است و به زودی عملیات اجرایی آرامستان در شهر پردیس برگزار خواهد شد.

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در تبیین اهداف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور بانقش بی بدیل حضور فعال دارند.

پورابراهیم اضافه کرد: از هر فرصت و ظرفیتی باید برای تبیین آرمان‌های انقلاب استفاده کنیم و به رسانه های غربی مجال تامین خوراک فکری برای زنان و دختران جوان ندهیم.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم مذهبی و آیینی با تکیه بر فرامین ارزشمند اسلام و انقلاب اسلامی در تبیین اهداف انقلاب اثر بخش است.

بخشدار مرکزی پردیس: همایش بزرگداشت مقام زن با هدف توانمند سازی بانوان برگزار شد

بخشدار مرکزی پردیس نیز در این مراسم گفت: رویداهای فرهنگی با هدف توانمند سازی بانوان و دختران جوان برای زندگی آینده در مجموعه بخشداری مرکزی پردیس در حال اجرا و انجام است.

بابک رهنما افزود: کارگروه‌های فرهنگی هر ۲ هفته یکبار در بخشداری برگزار می شود و نتیجه آن برگزاری رویدادها و نشست های فرهنگی است.

وی ادامه داد: پر کردن خلا ءهای فرهنگی با دعوت از نخبگان در حوزه فرهنگ و برگزاری رویدادهای فرهنگی با هدف توانمند سازی بانوان در بخش مرکزی و شهرستان برگزار می شود.

بخشدار مرکزی پردیس خاطرنشان کرد: رویدادهای فرهنگی در روستاها با عنوان «عطر ریحانه» با هدف آمادگی دختران جوان برای قبل و بعد از ازدواج در حال برگزاری است و در این راستا از ظرفیت علمی اساتید شهرستان پردیس با هدف پربار شدن و اثر بخشی بیش از پیش رویدادهای فرهنگی استفاده می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *