امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی پاکدشت آزاد شد

پاکدشت- ابتکارآنلاین: بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: با تخریب ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی پاکدشت آزاد شد.
کد خبر: 6359
زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ بعد از ظهر -
223 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سعید فکری اظهار داشت: در راستای عمل به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و برخورد با افراد سودجو، ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای حاجی آباد بخش مرکزی شهرستان پاکدشت شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف، دستور قضائی تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز دریافت شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضایی و با حضور نماینده فرمانداری، نماینده دادستان و عوامل انتظامی، این ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی مرغوب بخش مرکزی آزاد شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از تعطیلی چندروزه ادارات به دلیل سرمای هوا، اقدام به ساخت و سازغیرمجاز، نصب صفحه ستون برای احداث سوله و دیوار کشی کرده بودند که در کمترین زمان ممکن، این ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شد.

فکری تأکید کرد: از خریداران زمین‌های کشاورزی و باغی درخواست می‌شود تا پیش از انجام هر گونه معامله وضعیت کاربری زمین را از مراجع ذیصلاح از جمله جهاد کشاورزی استعلام کنند تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرند.

بخشدار مرکزی تصریح کرد : متخلفان بدانند که با ورود به حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، تنها سرمایه خود را هدر می‌دهند زیرا که در صورت تخلف، بدون هیچ محدودیتی این ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب می‌شود. پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *