امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایران اسلامی با انزوای دشمنان قدرتمندتر خواهد شد

رشت- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: دشمنان هر چقدر به دنبال تضعیف و منزوی کردن ایران باشند بدانند کشور قدرتمندتر خواهد شد چرا که نظام سیاسی ایران عاقلانه عمل می کند.
کد خبر: 6399
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ بعد از ظهر -
104 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به آغاز ماه رجب در هفته پیش‌رو، اظهار کرد: مبارک رجب ماه پربرکتی است و سفارش زیادی به روزه گرفتن و کمک به نیازمندان در این ماه شده است.

وی با اشاره به اینکه سردمداران آمریکایی دشمنان بشریت هستند، افزود: در اغتشاشات و حوادث اخیر نقش آمریکا بسیار پررنگ و به دنبال جنگ آفرینی در کشور بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جامعه جهانی با خروج ایران از برخی از سازمانهای بین المللی دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است، ادامه داد: دنیا بداند که هرچقدر بخواهند ایران را تضعیف و منزوی‌تر کنند کشور قدرتمندتر خواهد شد چرا که نظام سیاسی ایران عاقلانه عمل می‌کند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کسانی که خودشان بیشترین جنایت‌ها را در کارنامه خود دارند، تصریح کرد: موضوع تروریستی بودن توسط پارلمان اروپا مطرح و به شورای اروپا هم پیشنهاد کردند.

وی با اشاره به حضور دستیار پوتین به گیلان برای راه آهن رشت – انزلی و رشت – آستارا گفت: امیدواریم اقداماتی از این دست منجر به رشد و شکوفایی اقتصادی گیلان شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *