امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه سید الشهدا (ع):

امروز نوه های شما باید دفاع مقدس را حفظ کنند

ری – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: جوانان امروز نیازمند اطلاع رسانی از تاریخ ایران، دفاع مقدس، دشواری کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، شایسته است که این مسائل برای آنان بازگویی و تبیین شود.
کد خبر: 6420
زمان انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ بعد از ظهر -
96 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار احمد ذوالقدر روز شنبه در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و بیت المقدس ۲ با محوریت گرامیداشت یاد سردار شهید حاج یدالله کلهر در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: جامعه امروز ما به حرف زدن، گفت و گو، عشق ورزیدن، حضور در جمع مردم، تبیین و توجیه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در کنار چنین خلائی، دشمن هم در این حوزه فعال است، تاکید کرد: دستاوردهای چنین نشست هایی نباید در مراسم ها به به پایان برسد، باید یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگاه داشت و به جوانان شهامت و شجاعت آنان و راهی که پیموده اند را تبیین کرد.

ذوالقدر با بیان اینکه تاریخ ایران بهم پیوستگی دارد، اظهار داشت: مدافعان حرم و سلامت با رزمندگان دفاع مقدس فاصله ای نداشتند و فقط به لحاظ گردش ایام فاصله زمانی دارند اما در حقیقت این شهدا بهم پیوند خورده اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه امروز در بدرقه راهیان نور، دانش آموزان اعزامی به این مناطق تفاوتی با رزمندگان عازم به دفاع مقدس نداشتند، گفت: امروز ما با سال ۶۰ و ۵۹ تفاوتی ندارد فقط محیط تغییر کرده ولی دشمن و دشمنی او پابرجا است.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران خوب هستند و حتی بدهایمان، اشکال از مااست که نتوانسته ایم آنان را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها با ولایتمداری و حضور در عرصه های مختلف ثابت کرده اند که از مسلمانان صدر اسلام بهتر هستند.

ذوالقدر خطاب به رزمندگان حاضر در جمع تاکید کرد: امروز نوه های شما باید دفاع مقدس را حفظ کنند، این یادواره متعلق به چهار هزار لشکر سیدالشهدا (ع)، ۱۲ هزار شهید استان تهران، ۵۰۰ شهید مدافع حرم فاطمیون و ۲ هزار جانباز فاطمیون است که در این سرزمین زیست می کنند.

در این یادواره از رزمندگان عملیات کربلای پنج، مادران شهدای این عملیات و سایر خانواده معظم شهدا قدردانی شد.

 

رزمندگان‌ سپاه‌ اسلام‌ برای‌ آزادسازی‌ مناطق‌ تحت‌ اشغال ‌و دفع‌ تجاوز دشمن‌ ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ عملیات‌ کربلای‌ ۵ را با رمز یا زهرا (س) در منطقه‌ شلمچه‌ و شرق بصره‌ آغاز کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *