امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در قرچک کشف شد

قرچک – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان تهران از کشف محموله ۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۴۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در ‌شهرستان قرچک خبر داد.
کد خبر: 6435
زمان انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیومرث عزیزی با اشاره به کشف مواد محترقه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مواد محترقه با حجم بسیار بالا به شهرستان قرچک، بررسی موضوع به‌صورت فوری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان قرچک و با تشکیل ۳ اکیپ ویژه از مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی و پلیسی نهایتاً ۳ نقطه در مناطق مسکونی شهرستان قرچک به‌عنوان محل دپوی مواد محترقه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: پس از اخذ دستور قضائی و انجام عملیات ضربتی به‌صورت هماهنگ به ۳ منزل شناسایی شده، سرانجام در منزل مسکونی واقع در خیابان ولی‌آباد محموله مواد محترقه کشف و ضبط شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر ۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۴۵ میلیارد ریال کشف و صاحب محموله نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی و همچنین نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *