امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

امروز تمامی واحدهای تولیدی، به نیروی کار نیاز دارند

پاکدشت - ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت: برای تحقق صادرات غیر نفتی در شهرستان ، به زیرساخت‌هایی از جمله راه اندازی بندر خشک، ایجاد گمرکات و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نیاز است که امید است با پیگیری و اهتمام دولت سیزدهم، این مهم محقق شود.
کد خبر: 6535
زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی شهرستان به ریاست محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و با حضور ارجستانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، شکری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ، پژوهش نیا رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان و جمعی از صنعتگران به منظور بررسی مشکلات تولید کنندگان لوازم خانگی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه اظهار داشت: شهرستان پاکدشت با دارا بودن ۴ شهرک صنعتی فعال و ۶ هزار واحد صنعتی، هیچ بیکاری ندارد و امروز تمامی واحدهای تولیدی، به نیروی کار نیاز دارند.

محسن اردستانی افزود: پاکدشت بیش از ۶ هزار واحد صنعتی دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۰ واحد در ۴ شهرک صنعتی و بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ واحد در مناطق مختلف شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی اظهار داشت: فعالیت واحدهای متعدد و منحصر به فرد در پاکدشت موجب شده تا هیچ فرد بیکاری در شهرستان پاکدشت وجود نداشته باشد و اغلب واحدهای صنعتی، به نیروی کار در حوزه کارگری نیاز دارند.

فرماندار پاکدشت گفت: برای تحقق صادرات غیر نفتی، به زیرساخت‌هایی از جمله راه اندازی بندر خشک، ایجاد گمرکات، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و … برخوردار است که امید است با پیگیری و اهتمام دولت سیزدهم این مهم محقق شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *