امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فتاح:

۳۷۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در آبادان احداث می‌شود

آبادان – ابتکارآنلاین: رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۳۷۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد به صورت مشارکتی با دستگاه های اجرایی برای محرومان فاقد پوشش حمایتی، مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های دارای چند معلول بهزیستی در آبادان احداث می‌شود.
کد خبر: 6543
زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سیدپرویز فتاح سه‌شنبه در نشست شورای اداری آبادان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در حوزه مسکن محرومان در سراسر کشور اقداماتی انجام داده به اختصاص وام قرض‌الحسنه برای نیازمندان آبادان اشاره کرد وگفت:یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به محرومان آبادان اختصاص یافته است.

وی با اعلام خبر پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب کمک‌های موردی و بسته‌معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آبادان و اروندکنار گفت: به هر یک از نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و اروندکنار، ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد ریال برای لایروبی انهار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای مبلمان شهری آبادان در نظر گرفته و علاوه بر این احداث ۱۸ زمین چمن مصنوعی ورزشی و ۱۳ زمین بازی کودکان در این شهرستان را با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال عهده‌دار شده است.

وی به افتتاح بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان که با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته شده اشاره کردو گفت: با توجه به بهره‌برداری از بیمارستان علوی و کمک به وزارت بهداشت برای تجهیز این بیمارستان، ۲۵۰ میلیارد ریال برای محوطه‌سازی، تامین آمبولانس، ۱۲ تخت دیالیز و یک دستگاه سونوگرافی از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور برای افتتاح سه طرح خدماتی و بهداشتی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به استان خوزستان سفر کرده است.

بیمارستان فوق تخصصی۲۴۲ تختخوابی علوی آبادان سه‌شنبه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *