امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
قاضی عسکر:

جمهوری اسلامی با تبدیل تحریم‌ها به فرصت زیر سلطه هیچ قدرتی نیست

ری – ابتکارآنلاین: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به رتبه پانزدهم علمی دنیا دست پیدا کرده و تنها کشوری است که با تبدیل تهدید و تحریم‌ها به فرصت، زیر سلطه هیچ قدرتی قرار ندارد.
کد خبر: 6618
زمان انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ بعد از ظهر -
72 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با فرماندهی تیپ چهارم یگان‌های ویژه فراجا افزود: استقلال، پیشرفت و رشد علمی کشور، دسترسی به تولیدات و تکنولوژی‌ روز دنیا با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، بکارگیری نخبگان جوان در ابعاد مختلف ساخت و نصب سکوهای نفتی، موشک‌های با برد زیاد، ساخت پهباد، توربین های صنعتی، تولیدات صنایع نظامی و دفاعی کشور، انرژی هسته‌ای، تولید واکسن و دارو از جمله دستاوردهای جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بوده است که قابل انکار نیست.

وی به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و ایستادگی نیروهای مسلح در برابر دشمنان تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن در مقابل عظمت ایران، همیشه به دنبال ایجاد فتنه و بر هم زدن اتحاد مردم و نظام بوده است و در کشورهای منطقه و اطراف نیز این فتنه‌گری را دنبال می‌کند.

این مسئول ادامه داد: اما نیروهای مسلح به برکت خون شهدا و ایثارگران، فراتر از کشورهای منطقه به برقراری امنیت پرداخته و با فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانسته، فتنه داعش را در منطقه خنثی کند و در نتیجه اقتدار ایران در دنیا روز به روز در حال افزایش است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به زنده بودن شهداء طبق منطق و نص صریح آیات قرآن تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظّم انقلاب دشمنان تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی از جسم او هراس داشتند، اما پس از شهادت او از پیکر و یاد و خاطره این شهید والامقام می ترسند؛ لذا نیروهای نظامی و انتظامی باید با قوت و عزم جدی و اراده راسخ، به مسیر الهی و خدایی خود ادامه داده و راه را برای موفقیت های بیشتر کشور و مردم فراهم سازند.

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: در حوادث اخیرهم برخی جوانان تحت تأثیر تبلیغات منفی و دروغ افکنی های دشمنان قرار گرفته و تحریک به حضور در اغتشاشات شدند که بر اساس روش اسلام و سیره اهل بیت (ع) شایسته است غیر از مواردی که دست به کشتن افراد زدند در مورد بقیه با نگاه محبت آمیز، رفتار و بدنبال گذشت و اصلاح آنها باشیم.

وی اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی به دلیل آنکه حافظان امنیت و جان و مال وناموس مردم اند لحظه لحظه عمرشان عبادت است و خداوند پاداش فراوانی به آنان خواهد داد.

این مسئول افزود: امتیاز دیگری که نیروهای مسلح دارند این است که شخصیتی عالم، فرهیخته، مجتهد، مرجع تقلید، مدیر و مدبر فرماندهی کل قوا را عهده دار هستند، امتیازی که نمی توان آن را با دیگر کشورها مقایسه کرد.

رئیس مؤسسه دارالحدیث با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در اسلام تصریح کرد: بر اساس فرمایش امیرمؤمنان (ع) نیروهای مسلح قلعه محکم امنیت و اقتدار جامعه اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، اعضای فرماندهی تیپ چهارم یگانهای ویژه فراجا با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفت وگو کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *