امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» تمدن ساز است

کرمانشاه- ابتکارآنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» یک نقش تمدن ساز دارد، گفت: این نمایشگاه یک راهبرد خوب برای تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
کد خبر: 6599
زمان انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ بعد از ظهر -
78 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» اظهار کرد: سومین نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» که در مسجد جمکران در استان قم برگزار شده است نمایشی از نظرات فقهی علما و بزرگان از صدر اسلام تا کنون است که نظرات آیت الله شاه آبادی از اساتید حوزه علمیه و استاد حضرت امام (ره) و امامین انقلاب است.

وی افزود: این نمایشگاه که در نوع خود یک حرکت جدید و بی نظیر است و در حوزه سیاسی، تاریخی، تمدنی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… دستاوردهای مسجد تراز را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه علاوه بر جذابیتی که برای مخاطبین دارد یک حرکت مفید و تمدن ساز است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است راهکارهای رسیدن به مسجد جامعه پرداز بررسی و مستندسازی محتواها با استفاده از احادیث و روایت‌ها و سیره ائمه و علما به نمایش گذاشته شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به نقش مؤثر نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در ترسیم نقشه راه امامان محله، خاطرنشان کرد: برگزاری و ترسیم نقشه راه در این نمایشگاه یک راهبرد خوب برای تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی همچنین بر ضرورت تحقق فرمان حضرت آقا در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: طراحی این نمایشگاه با مؤلفه‌های جهاد تبیین منطبق است و امیدواریم با روحیه تحول آفرینی که این نمایشگاه منتقل می‌کند دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با دعوت از مسئولین استانی، ائمه جمعه استان کرمانشاه، امامان محلات، طلاب، روحانیون، پژوهشگران حوزوی، فعالان فرهنگی و اجتماعی و عموم مردم کرمانشاه برای بازدید از این نمایشگاه، برنقش تبیینی نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و هنری تاکید کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *