امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه چهاردانگه:

راهیان نور می تواند نوعی تبیین انقلاب اسلامی برای نسل های جدید انقلاب باشد

اسلامشهر- ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور گفت: حضور نوجوانان و دانش آموزان در این اردوها نوعی تبیین انقلاب اسلامی برای این نسل است.
کد خبر: 6741
زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ بعد از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرگردپاسدار محمد اخلاقی اظهار داشت: اردوی راهیان نور از مبدا اسلامشهر را از یکم بهمن آغاز کردیم و در این رابطه با حمایت سپاه سیدالشهدای استان تهران این اردو به نحو احسن برگزار شد و بازخورد خوبی از آن گرفتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانسته ایم در ناحیه مقاومت بسیج حضرت جعفر صادق(ع) میزبان دانش آموزان دختر برای اعزام به راهیان نور باشیم و امسال درنهایت باید ۲۵۰ نفر را از منطقه چهاردانگه و اسلامشهر اعزام کنیم.

به گفته اخلاقی، آخرین اعزام در تاریخ ۱۶ بهمن انجام می شود و دختران دانش آموز با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با آرمان ها و فضای حضور نیروهای بسیجی و شهدا در جنگ بیشتر آشنا می شوند چراکه قدمگاه حدود ۴ هزار شهید از شهیدان سپاه حضرت سید الشهدا ( لشکر ۱۰ سیدالشهدا) است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور می تواند نوعی تبیین انقلاب اسلامی برای نسل های جدید انقلاب باشد چراکه این عزیزان با حضور در این اردو گوشه ای از رشادت ها و شجاعت های رزمندگان ما را می توانند ببینند و به هم نسلی های خود منتقل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه زیر مجموعه سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *