امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهریار خبر داد؛

۱۲۵ پروژه با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در شهریار افتتاح می شود

شهریار- ابتکارآنلاین: فرماندار شهریار از افتتاح و بهره برداری از ۱۲۵ پروژه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این بهره برداری ها سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: 6768
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ بعد از ظهر -
59 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امیرعباس شفیع زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲۵ پروژه با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در شهریار افتتاح و بهره برداری می‌شود.

شفیع زاده با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان شهریار هم از نظر تعداد و هم از نظر اعتبار قابل توجه است. گفت: افتتاح و بهره برداری از کلانتری محمدآباد، کلانتری جعفریه از جمله این پروژه‌ها است.

وی در ادامه با تشریح پروژه‌هایی که همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار به بهره برداری می رسند افزود: مجتمع مسکونی بنفشه فاز ۴، مرکز سلامت روستای یوسف آباد صیرفی، مرکز سلامت روستای کردامیر، پارم ۲۲ بهمن، مدرسه شهرک پرنیان، فرهنگسرای اصیل آباد، سالن ورزشی شهید صیاد شیرازی مجتمع الغدیر، یادمان شهدای امیریه، یادمان شهدای وائین و اجرای مطالعات و راه اندازی دفتر شرکت حمل و نقل ریلی غرب استان تهران از جمله پروژه‌های مهم و شاخص شهرستان شهریار هستند که افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *