امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شمیرانات:

۳۴ طرح در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

شمیرانات – ابتکارآنلاین: فرماندار شمیرانات اعلام کرد: در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۱، ۳۰ پروژه با اعتبار هزار و ۳۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان افتتاح و ۴ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: 6790
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجتبی ذاکریان همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستاهای راحت آباد و ایرا، جنگل‌کاری (کاشت ۳۵ هزار اصله نهال در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار)، مجتمع گردشگری دهکده سلامت (مجتمع پذیرایی و تفریحی به مساحت یک هکتار)، مجتمع گردشگری مهر (مجتمع پذیرایی و تفریحی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، و بازسازی و احداث سالن اجتماعات ۴۰۰ مترمربع آیت الله تهرانی فشم) از اهم پروژه‌هایی هستند، که افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح ۵ پروژه از پروژه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۱، منجر به اشتغال‌زایی ۱۸۰ نفر خواهد شد. ذاکریان ادامه داد: پروژه احداث پل خروجی شهر لواسان به مساحت یکهزار مترمربع، پروژه ادامه و تکمیل ساختمان فرهنگی تفریحی شهرداری لواسان به مساحت کلی ۴ هزار و ۵۷۰ مترمربع، پروژه ادامه دیوار آجری پادگان لشگرک و پروژه مرکز اقامت مهمان‌پذیر دهیاری آهار در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئیس ستاد دهه فجر شمیرانات، نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا، اجتماع دانش آموزان در حسینیه جماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت و نشست‌های مردمی را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران)، لواسانات و رودبارقصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *