امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
معاون وزیر کشور:

امکانات چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی در برف سنگین جوابگو نیست

چهار محال و بختیاری – ابتکارآنلاین: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه امکانات و ماشین‌آلات موجود در چهارمحال و بختیاری برای بارش سنگین برف جوابگو نیست، گفت: در ۲۰ سال اخیر بارش برف بی‌سابقه بود و باید فکری به حال تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات در این استان کنیم.
کد خبر: 6823
زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مهدی جمالی‌نژاد ۱۳ بهمن‌ماه در شورای مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه مسئولان کلان کشور دو ساعت بعد از وقوع زلزله در خوی در منطقه زلزله‌زده حضور پیدا کردند، گفت: دو شبانه‌روز در محل حضور داشتیم تا امکانات و لوجستیک مورد نیاز را تامین کنیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر ۲۱ هزار و ۶۴۸ در کشور است، ۲۱۱۳ پروژه نیز در همین ایام کلنگ‌زنی خواهد شد، همچنین از این تعداد قابل افتتاح ۲۲۵۹ پروژه در حوزه شهرداری‌ها و ۵۵۶۳ پروژه در حوزه دهیاری‌ها است.

وی با بیان اینکه در سفرهای رئیس‌جمهور و وزرا در استان‌ها تعدادی پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این شرایط تحریم و شرایط مالی این تعداد قابل توجه برای افتتاح کار بزررگی محسوب می‌شود.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه مدیران چهارمحال و بختیاری در برف همه پای کار هستند، توضیح داد: برخی به‌دنبال ناکارآمدی نظام هستند، نباید خدمات را نادیده بگیریم، نباید اجازه دهیم نعمت تبدیل به نغمت شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه امکانات و ماشین‌آلات موجود در چهارمحال و بختیاری برای بارش سنگین برف جوابگو نیست، گفت: بارش‌ها در ۲۰ سال اخیر بارش برف بی‌سابقه بود و باید فکری به حال تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات در این استان کنیم.

وی تصریح کرد: برای بازگشایی محورهای مواصلاتی فرعی و روستایی در چهارمحال و بختیاری دستگاه و ماشین‌آلات از چهار استان مجاور فراخوان داده شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *