امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رییس جمهور وارد شهرستان ری شد

ری – ابتکارآنلاین: رییس جمهور در ادامه سفر به شهرستان‌های استان تهران، امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن برای حضور در جمع مردم، علما و شورای اداری در کنار بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی وارد حسن آباد فشافویه شهرستان ری شد.
کد خبر: 6808
زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ بعد از ظهر -
38 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آیت الله  سید ابراهیم رییسی و هیات همراه در  شهرستان ری مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رییس جمهور در ابتدای سفر خود با حضور در شهر حسن آباد بخش فشافویه ری در مراسم بهره برداری از دبیرستانه پسرانه خیر ساز شرکت می کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، بناست رییس جمهور از اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم (جنوب تهران) و کنارگذر قلعه نو  بازدید کند.

حضور در جمع مردم شهرستان ری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، دیدار با علما و روحانیون شهرستان و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های این سفر یک روزه رییس جمهور به شهرستان ری است.

آیت‌الله رئیسی پیش از این در قالب بازدید میدانی از شهرستان‌های استان تهران به ورامین، قرچک، پردیس، پیشوا، شهر قدس، ملارد، شهریار، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان سفر کرده بود.

شهرستان ری بعنوان قبله تهران در حنوب استان جمعیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *