امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

۴۵ طرح در دماوند اجرایی خواهد شد

دماوند- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ۴۵ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی و تولیدی با اعتبار بالغ بر ۵۹۱ میلیارد تومان در شهرستان دماوند کلنگ زنی یا اجرایی خواهد شد.
کد خبر: 6801
زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ قبل از ظهر -
54 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا طاهرخانی در خصوص اطلاعات پروژه‌های کلنگ زنی و قابل افتتاح در دهه فجر سال ۱۴۰۱ دماوند اظهار داشت: در این ایام ۴۵ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی بالغ بر ۵۹۱ میلیارد تومان در شهرستان دماوند اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این ۴۵ پروژه در حوزه های عمرانی،آموزشی ، صنعتی،گردشگری،بهداشت و درمان،گازرسانی و آبخیزداری است. این مقام مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: در این ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی راه امام راحل و افکار وی به درستی اجرا می‌شود و اکنون در جایی هستیم که دست تمام مستضعفین را در دنیا گرفته‌ایم و امید همه مستضعفان در دنیا هستیم.

طاهرخانی افزود: برکتی که این انقلاب برای میهن و مردم ایران داشت همان استقلال ما بود، قبل از پیروزی انقلاب این استقلال را نداشتیم و افراد دیگری در خارج از مرز کشور برای ما تصمیم‌گیری می‌کرد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب آزادی نداشتیم اما اکنون از راس حکومت تا نماینده مجلس انتخاب با مردم است و همه کارها و امورات به دست مردم می‌باشد.

طاهرخانی تصریح کرد: در جهاد تبیین مشاهده می‌کنیم که با همه نامهربانی‌ها و تحریم‌ها توانسته‌ایم در مسیر آرمان‌های انقلاب گام برداشته و موفقیت‌های بزرگی را در همه عرصه‌ها اعم از بهداشت و درمان و علم فضا و تسلیحات نظامی و… کسب کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: در این انقلاب و به ویژه در این دولت مردمی، در سطح شهرستان دماوند اقدامات بسیاری در حال انجام است و برای اولین مطالبه مردم که احداث کمربندی بود اعتبار از محل ردیف ملی گرفته شده ودر سال آینده عملیات احداث آغاز خواهد شد.

وی گفت: در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دماوند نیز امسال دارای ردیف ملی شده و در بودجه ۱۴۰۲ محقق می‌شود.

فرماندار دماوند اظهار داشت: در حوزه درمان نیز علاوه بر تجهیز بیمارستان‌ها، برای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی ردیف بودجه گرفته و زمین آن به تامین اجتماعی واگذار شد تا سال آینده عملیات ساخت آن آغاز شود.

طاهرخانی افزود: در رابطه با مسکن مهر مقرر است در مناطقی که اقشار آسیب پذیر جامعه حضور دارند خدمات گسترده‌تر شوند و علاوه بر اعتبارات دولتی امسال شهرداری‌ها موظف شده‌اند در بودجه ۱۴۰۲ مبلغ قابل ملاحظه‌ای را در این مناطق در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: افتتاح پایگاه سلامت در مسکن مهر انجام شده اما فضای سبز، بهسازی وآسفالت معابر از مطالبات مردم و نیز دولت طی چند سال گذشته است که در سال آینده با جدیت بیشتر در دستور کار قرار می‌گیرد.

طاهرخانی تصریح کرد: در دهه فجر برنامه‌های متنوعی در شهرستان دماوند پیش بینی شده و اغلب در مسیر ایجاد شور و نشاط مردم هستند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *