امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
فرماندار پیشوا:

مراسم اعتکاف با حضور ۸۵۰ معتکف در ۱۴ مسجد پیشوا برگزار شد

پیشوا - ابتکارآنلاین: فرماندار پیشوا از برگزاری مراسم اعتکاف با حضور ۸۵۰ معتکف در ۱۴ مسجد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 6882
زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ابراهیم تاجیک نوری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در رویکرد معنوی جامعه ایران پدید آورده است اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور نسل جوان اعم از دانش آموز، دانشجو و طلبه از رویش‌های بابرکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: آئین معنوی اعتکاف با حضور مردم بویژه نسل دهه هشتاد در ۱۴ مسجد شهرستان با حضور بیش از ۸۵۰ معتکف از ۱۳ رجب آغاز شده است.

تاجیک نوری بیان داشت: اعتکاف در مساجد جامع امام خمینی رحمه الله علیه و سرچشمه به صورت خانوادگی، مسجد دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان، دانشجو معلمان و دانش آموزان سال آخر متوسطه، مسجد محله قرا کرد دانش آموزان پسر، مسجد محله طاق سپهر دانش آموزان دختر و در بقیه مساجد با حضور عموم مردم در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: همچنین مساجد امام حسین علیه السلام، صاحب الزمان عجل الله و حضرت ابوالفضل علیه السلام در شهر جلیل آباد و مساجد روستاهای قلعه‌سین و عسگرآباد در بخش مرکزی شهرستان پیشوا، میزبان معتکفین است.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: امسال محتوای برنامه‌های اعتکاف غنی و متناسب با جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است و امیدواریم معتکفین، بهره کافی از این مراسم معنوی را ببرند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *