امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه‌ها می‌تواند در گرایش مردم سایر مناطق به تولید این آثار تاثیرگذار باشد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت بر آشنایی مردم شهرستان با فرهنگ، آداب و رسوم، صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور تاکید کرد.
کد خبر: 6879
زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ بعد از ظهر -
131 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در ایام الله دهه مبارک فجر، جشنواره غذا و هنرهای دستی بانوان شهرستان با حضور محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، حجت‌الاسلام لباس‌ دوخت رئیس اداره اوقاف، میر قاسمی رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان در هنرستان دخترانه عفاف برگزارشد.

دختران شرکت کننده در این جشنواره به منظور ترویج غذاهای سالم، سنتی و محلی با استفاده مواد غذایی که از ارزش غذایی بالایی برخوردار بودند با پخت انواع غذاها و دسرها و صنایع دستی  هنر خود را به نمایش گذاشتند.

فرماندارپاکدشت در این برنامه گفت : این نمایشگاه با هدف عرضه توانمندی‌های هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان، آشنایی مردم با فرهنگ، آداب و رسوم، صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور برپا شده است.

اردستانی اضافه کرد: انواع مواد خوراکی، شیرینی، شکلات، عسل طبیعی، صنایع چوبی، گل‌های تزیینی، زیورآلات دستی، لباس‌های محلی و پوشاک، چرم،  در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است ،که برپایی این نمایشگاه‌ها می‌تواند در گرایش مردم سایر مناطق به تولید این آثار تاثیرگذار باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *