امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
رئیس بسیج اصناف:

بازاریان از اولین گروههایی بودند که به ندای امام (ره) لبیک گفتند

پردیس- ابتکارآنلاین: رئیس بسیج اصناف کل کشور گفت:در دوران قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، بازاریان از اولین گروههایی بود که به ندای امام راحل پاسخ دادند که بایستی برای جوانانی که در بازار فعالیت دارند این موضوع را تبیین کرد.
کد خبر: 6904
زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ بعد از ظهر -
50 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – غلامرضا حسن پور روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: در دهه مبارک فجر مراسم گرامیداشت شهدای اصناف در سراسر کشور با هدف جهاد تبیین در حال برگزاری است، در دوران انقلاب اسلامی بازار اولین گروهی بود که به ندای امام راحل پاسخ داد و برای جوانانی که در بازار هستند باید این موضوع را تبیین کرد.

رئیس بسیج اصناف کل کشور اظهار داشت: در اتفاقات اخیر بازار اصناف پشتیبان انقلاب ماند و دشمن نتوانست از این موضوع استفاده کند اما همچنان سوالات و ابهامات ذهن جوانان در اصناف را درگیر کرده با حضور اتحادیه ها و مجموعه بسیج و سخنرانان باید این ابهامات برطرف شود، در دهه مبارک فجر امسال در ۵۰۰ شهر کشور مراسم های خوبی برگزار شد و نقطه اوج مراسم و حضور پر شکوه مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در یوم الله ۲۲ بهمن، و حضور چهره به چهره در مغازه ها، مجتمع ها برای رفع شبهات جوانان درباره انقلاب و رفع مشکلات اصناف به ویژه واحدهای تولیدی کوچک، بخش دیگری از برنامه های بسیج اصناف در دهه فجر امسال است، تشکیل کارگروه برای احصای مشکلات، در دوبخش بازار داخلی و بازار بین المللی مانند مواد اولیه و مشکل انرژی بخش دیگری از فعالیت های بسیج اصناف است.

رئیس بسیج اصناف کل کشور گفت: در سطح کشور ۵۰۰ هزار نفر از کسبه عضو فعال و تعداد زیادی از کسبه در بخش های دیگر پایگاههای بسیج فعال هستند.

حسن پور با اشاره به امداد رسانی به زلزله زدگان بیان کرد: برای امداد رسانی به خوی هم اصناف و بازاری ها تلاش خوبی داشتند،محموله های خوبی ارسال شد و اهدای کمک ها کماکان ادامه دارد، راه اندازی نمایشگاه پوشاک در روسیه اسفند ماه، سرمایه گذاری برای پنل های خورشیدی در سوریه و کشورهای افغانستان و عراق هم برای سرمایه گذاری و بازاریابی محصولات تولید داخل کشور در اولویت ما قرار دارند.

رئیس بسیج اصناف کل کشور گفت: شهرستان پردیس با توجه به ظرفیت بالای صنعتی و تعداد بالای کارگاه‌های صنفی فعال ظرفیت بسیار بزرگی در استان است با توجه به اینکه در کارگروه مبل و چوب ۳ نفر از این شهرستان عضو کارگاه ملی هستند که نشان از ظرفیت بالای صنفی و صنعتی شهرستان دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *