امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
عضو شورای شهر تهران:

پررنگ شدن نقش زنان در جامعه پس از انقلاب اسلامی

ری – ابتکارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، مشارکت و تاثیرگذاری طبقه محروم و مستضعف در پیشرفت و توسعه کشور بوده‌است.
کد خبر: 6894
زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جعفر بندی شربیانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، امکان تاثیرگذاری و حضور لایه های مردم مستضعف در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بوده که به نظرم دستاوردهای امروز حاصل این حضور و قبول مسئولیت ها است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر در شورای اسلامی شهرستان ری در کنار مراسم های مختلفی که سازمان های مختلف دارند، جلسه تشریح عملکرد شوراهای شهرها و روستاها را داریم تا از قریب به ۶۰۰ روز خدمت به مردم در شورای ششم ارائه گزارشی داشته باشیم.

شربیانی از سوی دیگر با ذکر مولفه های متفاوت و متعدد مقایسه وضعیت کشور در قبل و بعد انقلاب، افزود: پیشرفت های گسترده ای در این ۴۴ سال رخ داده که قطعا تفاوت ها چشمگیر است؛ یکی از شاخصه های مهم بحث زنان و حضور آنها در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی بوده است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نگاه به زنان و حضور آنان در عرصه های مختلف به نسبت قبل انقلاب متفاوت است و عرصه برای حضور زنان مهیا شد.

به گفته شربیانی، حضور زنان در حوزه اشتغال، شرکت در کنکور دانشگاه ها و پرورش نخبه های علمی، نشان از پررنگ شدن نقش زنان در پیشرفت کشور است.

کم شدن فاصله جنوب و شمال شهر تهران یکی از دستاوردهای انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری یادآور شد: در حوزه های علمی، پژوهشی، نظامی، علمی، خدماتی و هم تفاوت های بسیار چشمگیر و عمده ای در قبل و بعد انقلاب قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین جنوب تهران امکانات متعددی نسبت به قبل انقلاب ایجاد شد چراکه شعار مدیریت های شهری تهران بعد از انقلاب کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر بود و هست؛ چیزی که قبل انقلاب نداشتیم و به این موضوع هرگز پرداخته نمی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *