امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان:

تمدن‌سازی اسلامی وظیفه دانشجویان است

ری – ابتکارآنلاین: سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: تمدن سازی بزرگ اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قراردارد، وظیفه دانشجویان است.
کد خبر: 6955
زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام محمد تقی مبشریان افزود: یکی از مسائل حائز اهمیت که جا دارد بیش از پیش به آن توجه شود نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی, حضور جوانان در میدان های مختلف از پخش اعلامیه ها تا بیدار سازی ملت تاثیر گذار بود و چنین باری را بر دوش می کشیدند که آن حرکت عظیم منتج به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام مبشری اظهار داشت: بدون شک امروز هم این بحث یک امر ضروری است و اگر دانشجویان شرایط کشور را نتوانند به خوبی تجزیه و تحلیل کنند؛ کار انقلاب با سختی و مشکل روبرو می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه کسی که به زمان خود آگاه نباشد هجمه شبهه ها او را از پا در می آورد، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب پاسخی به این روایت است.

وی اضافه کرد: دانشجویان ما باید به حوادث رخ داده در جهان امروز به ویژه در فضای مجازی آگاه باشند،آگاهی از مسائل روز، حوادثی که در کشورهای مختلف و داخل ایران رخ می دهد می تواند روشنگر مسیری باشد که شهدا پایه گذار آن بودند و لازم است که به سرانجام برسد.

حجت الاسلام مبشری ادامه داد: آنچه که مسلم است و علما به آن اشاره داشته اند, این انقلاب به قیام امام زمان (عج) متصل خواهد شد و لازمه آن تمدن سازی اسلامی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *