امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار بهارستان:

طرح معطل و نیمه‌کاره در شهرستان نداریم

بهارستان – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه امروز در این شهرستان هیچ طرح معطل مانده و نیمه کاره‌ای نداریم، گفت: بسیاری از طرح‌هایی که بیش از یک دهه شروع شده بود به سرانجام رسید و در حال تکمیل است.
کد خبر: 6962
زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – عبدالله نوحی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بهارستان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های مختلف آموزشی، ورزشی، زیرساخت و فرهنگی است که تعدادی از ان همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: بهارستان به صورت مستقل و جداگانه از سوی هیات دولت و شخص رئیس جمهور برای نخستین بار مورد بازدید قرار گرفت که می تواند نقطه عطفی برای توسعه و رشد شهرستان باشد، در این سفر در حوزه های آموزشی، ورزش، زیرساخت، بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، موضوعات اشتغال، کشاورزی و اصلاح ساختار اداری از طریق جلسات کارشناسی تصمیم های مناسبی گرفته شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد تا مصوبات سفر رئیس جمهور را به سرانجام برسانیم و با نگاه ویژه استانداری این مصوبات عملیاتی شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی و نشاط و امیدی که با حضور رئیس جمهور در مردم ایجاد شد را باید قدر بدانیم و حفظ کنیم، افزود: مجموعه مدیران شهرستانی با کار و تلاش شبانه روزی در حوزه های مختلف با همه توان پای کارهای انقلابی و جهادی آمده اند و تلاش می کنند باری از دوش این مردم بردارند و ذائقه ملت با کار و تلاش شیرین شود.

نوحی اضافه کرد: هنوز بسیاری از واحدهای صنفی و صنعتی ما باید پرونده مالیاتی خود را به پرند ببرند و این چالشی جدی است، در سطح شهرستان ما ۲۳ بانک داریم و سرانه برای هر ۳۰ هزار نفر یک شعبه است و هنوز بانک الکترونیکی راه نیفتاده و نیاز به مراجعه مردم به بانک ها دیده می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری برای نخستین بار پس از ۱۲ سال میزبان رئیس جمهور و هیات دولت با این کیفیت بودیم که در کنار دیدارهای مردمی و جلسه شورای اداری و بازدید از طرح ها به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

فرماندار شهرستان بهارستان ادامه داد: هنوز بسیاری از ادارات ما ساختار واقعی شان شکل نگرفته است و ۲۵ اداره در واحدهای مسکونی به صورت استیجاری به خدمت می پردازند، در حالی که هر کدام نماد حاکمیت در خدمت است و باید این ساختار به خوبی شکل گیرد، رئیس جمهور در این خصوص دستوراتی صادر کردند که امیدواریم راهگشا باشد.

این مسئول گفت: بحث نیروی انسانی در ادارات نیز از مسائل مهمی است، برخی از ادارات یک تا ۲ نیروی رسمی دارند، بسیاری از ادارات ما هنوز تبدیل به اداره نشده‌اند، اینکه ۲۵ هزار واحد صنفی در شهرستان است و پیشبران اقتصادی مان در حوزه کیف، کفش، مبل و حوزه پوشاک است.

نوحی اظهار داشت: ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۴ کیلومتر مربع دارای یک مساحت محدوده شهری ۳۰ کیلومتری مربعی زندگی می کنند که متراکم ترین نقطه شهری در استان تهران است و در بیانات رئیس جمهور به این نکته اشاره شد که این جمعیت برای شهرستان بهارستان یک ثروت تلقی می شود، ما به این جمعیت به عنوان یک موتور متحرکه نگاه می کنیم و در تلاش هستیم با توان نیرو و منابع انسانی، نظام مسائل خود را حل و فصل کنیم.

فرماندار شهرستان بهارستان یادآور شد: در مدتی که توفیق خدمت به مردم شور عاشورایی بهارستان را یافته ایم در تلاش هستیم با احصای مسائل و مشکلات شهرستان و رویکردی متفاوت بتوانیم گام به گام با استفاده از توان شهرستانی، استانی و ملی یکایک مسائل را حل و فصل کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *